علت سرد نکردن آبسردکن یخچال
نوشته شده توسط : علی


انگیزه سرد نکردن آبسردکن یخچال فریزر چه چیزی است؟ فعالیت نکردن آب سرد کن یخچال فریزر به چه انگیزه می تواند باشد؟  نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد آب سرد کن سردخانه ال جی چرا فعالیت نمی‌نماید؟ انگیزه آب نیامدن از یخچال فریزر ساید چه چیزی است؟ اختلال سرد نکردن آبسردکن یخچال فریزر از کدام قطعه آن میباشد؟ این‌ها شایع ترین سوالاتیست که درباره‌ی آبسردکن یخچال فریزر به وجود می آید. درین نوشته‌ی علمی از خبرنامه سرویس از ما میخواهیم درباره با انگیزه سرد نکردن آبسردکن سردخانه و مشکلاتی که ممکن میباشد برای آبسردکن یخچال ساخت‌و‌ساز گردد، سخن کنیم.

 

از برگزیدگان متخصصین شهرتان بدون پول ارزش بگیرید، با آنها چت فرمائید و شایسته ترین را تعیین فرمایید.

تصویب پیشنهاد تعمیر سردخانه
تحلیل انگیزه سرد نکردن آبسردکن یخچال فریزر
انگیزه سرد نکردن آبسردکن سردخانه، وخیم شدن مخزن آبسردکن یخچال فریزر می تواند باشد. در واقع در صورتیکه آبسردکن فریزر شما مخزنی باشد؛ پس این بدان مضمون‌ میباشد که یخچال فریزر یک منبع دارااست که در آنجا آب توده میشود و برای خنک کردن آب، سرمای خویش را از خویش فریزر تامین می‌نماید و در سود چنانچه یخچال فریزر شما برودت موردنیاز را نداشته باشد آب خنکی نخواهید داشت.

در صورتی‌که پس از چک مخزن آبسردکن یخچال فریزر، هنوز آبی‌رنگ که از بخش آبریز آبسردکن ساید بیرون میشود و خنک وجود ندارد بدانید که دستگاه شما یک اختلال فنی دارااست و برای رفع عیب عدم سوز و سرما بایستی قطعات ذیل تحلیل گردد:

ترمودیسک
پیروزی الکترونیکی
رشته
گاز سردخانه
المنت
موتور

 

 

انگیزه نیامدن آب از آبسردکن یخچال فریزر چه است؟
گهگاه ممکن میباشد فعالیت نکردن آب سرد کن بدین مضمون‌ باشد که آبی رنگ از آبسردکن سردخانه بیرون نمیشود و یا این که به عبارت دیگر آبسردکن آب نمی‌دهد. درین مواقع می‌اقتدار خلل را به موردها پایین مربوط دانست:

لوله جابجایی آب یخ‌زده میباشد
شیر ورودی آب یا این که شیر برقی وخیم میباشد.
فشار شیر نادر میباشد.
غربال آب معدود نقص‌ دارااست.
مشکل سوئیچ درب
معیوب بودن سوئیچ دیسپنسر یا این که آبسردکن
بورد کنترلی آب سردکن معیوب میباشد.
این‌ها از عارضه ها عمل نکردن آبسردکن سردخانه، انگیزه سرد نکردن آبسردکن یخچال فریزر، بالا نیامندن آبسردکن و دیگر خطاها آبسردکن قادر است باشد. با هم یکی از یکی از به سراغ هرمورد از اشتباهات میپردازیم.

 

مهم ترین گونه های انگیزه عمل نکردن آبسردکن یخچال فریزر
در حالتی‌که که مخزن را نظارت کردید و همچنان آبسردکن فریزر آب را سرد نکرد، این خلل را می‌اقتدار به تهیه نبودن ترموستات دمایی سردخانه و نقص‌ موفقیت کنترلی دیسپنسر یا این که آبسردکن اشاره نمود که‌این دو خلل ناشی از معیوب شدن قطعات تحت میباشد.

 

لوله آب درون در یخ‌زده میباشد
اولی انگیزه فعالیت نکردن آبسرد سردخانه ممکن میباشد مرتبط با یخ زدگی لوله های باطن آب باشد. برای تشخیص یخ‌زدگی لوله آب، لوله را در نصیب زیرین در فریزر مستقل نموده و داخلش هوا بدمید. در شرایطی که هوایی عبور نکرد، یعنی آب لوله منجمد میباشد. پس دست به فعالیت گردید و یخ را با آب کردن بیرون فرمایید. و آن گاه مطمین گردید که دمای یخچال فریزر مطلوب باشد (صفر الی ۱۰ جايگاه فارنهایت).

 

شیر ورودی آب
دو‌مین انگیزه فعالیت نکردن آبسردکن یخچال فریزر ساید بای ساید مخصوصا و انگیزه بالا نیامدن آب از آب سرد کن یخچال فریزر؛فساد شیر ورودی میباشد. چنانچه شیر وخیم باشد یا این که فشار آب معدود باشد، شیر ورودی گشوده نخواهد شد. بعد از یک مولتیمتر برای آزمایش اتصال جریان شیر ورودی آب به کار گیری فرمائید. در صورتی‌که مشاهده کردید که اتصالی نیست، شیر را ردوبدل فرمائید. اعتنا داشته باشید که دست کم فشار ما یحتاج برای کوشش درست شیر ۲۰ psi یا این که ۱.۳۶ اتمسفر میباشد.

 

فشار نادر سیستم آب خانگی
سومی انگیزه فعالیت نکردن آبسردکن سردخانه مرتبط با میباشد که به فشار سیستم آب خانگی نادر میباشد. به این دلیل‌که فشار شیر ورودی میباشد که آب را به آب سردکن هدایت می‌نماید. اعتنا داشته باشید که دستکم فشار آب برای کوشش درست شیر ۲۰ psi میباشد. پس دست به فعالیت گردید و جریان آب را نظارت کرده و فشارش را آزمایش فرمائید تا بیشتر از ۲۰ psi باشد.

 

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: