نوشته شده توسط : علی


فریزر شما یکی مهم ترین و گران‌ترین اسباب خانگی شماست که میخواهید نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد بیش تر از 10 سال را با آن سپری فرمایید. به این ترتیب بایستی برای خرید یک سردخانه خوب وقت کافی بگذارید و به اندازه کافی برای گزینش شایسته ترین برند یخچال تحقیق فرمایید. از آن جایی که تنوع مارک، سبک و ارزش فریزر در بازار زیاد میباشد ممکن میباشد در تعیین یک سردخانه مطلوب مبتلا سردرگمی گردید. به همین برهان ما در‌این نوشته‌علمی کاراباما با دقت به تجربیات کارشناسان و تکنسین های فنی خویش عملکرد کرده ایم برندها و سبک های متفاوت یخچال فریزر اعم از پرطرفدارترین و شایسته ترین برند فریزر های آمریکایی، آسیایی، اروپایی را از حیث کیفیت، همت، پباده سازی و همینطور ارزش سردخانه آیتم نظارت در اختیار بگذاریم. بنابراین فهرستی از مورد‌های ضروری را تحت عنوان شایسته ترین راهنمای خرید سردخانه تنظیم کرده ایم و با معرفی تنی چند از شایسته ترین برند های فریزر فرنگی و اهل ایران به شما یاری می‌کنیم تا یخچالی که مطلوب خانواده‌تان میباشد را خریداری نمایید.

اندازه یخچال فریزر
تعداد خانواده شما یکسری نفر میباشد؟
بر پایه ی تعداد نفراتی که از یخچال فریزر به کار گیری می‌نمایند، می توانید از جدول راهنمای خرید سردخانه از حیث تعداد اشخاص خانواده به کار گیری فرمائید:

تعداد اشخاص خانواده وسعت سفارش گردیده فریزر
1 تا 2 نفر 250-380 لیتر
3 تا 4 نفر 350-530 لیتر
بیش تر از 5 نفر 440 لیتر به بالا

نکته:

ما یخچال فریزر های کوچک را پیشنهاد نمی‌کنیم، چون به‌طورکلی به سمت منفعت‌وری انرژی کمتر (سعی کمتر) متمایل میباشند و در درازمدت هزینه‌های بیشتری را به شما اجبار می‌نمایند.
بهتر میباشد قدری آینده‌نگر باشید و در صورتی قرار میباشد در آینده در حدود اعضای خانواده شما اضافه گردد، برای هر عضو مازاد خانواده 5L بعلاوه فضای یخچال را در لحاظ بگیرید.
آیا اندازه سردخانه مطلوب خواهد بود؟
مطمئن گردید اندازه موردنظر شما برای فریزر متناسب با فضایی میباشد که می خواهید سردخانه را در آنجا قرار دهید. فضایی که یخچال فریزر را در آنجا قرار می‌دهید بایستی از تمامی طرف به‌سیرتکامل‌ای باشد که هوا بتواند آزادانه در نزدیکی آن گردش نماید و فضای کافی برای خروج گرمای موتور در پشت یخچال فریزر وجود داشته باشد.

مبتنی بر یک قاعده کلی، فریزر شما می بایست دست‌کم از هر طرف به‌اندازه 5 سانتی‌متر از دیوارها مسافت داشته باشد.

با به کارگیری از یک متر، بعدها درب ورودی و راهروها را اندازه بگیرید و مطمئن گردید که سردخانه جدید خویش را می توانید سلامت و سوای ساخت خط و خش بر روی بدنه آن به آشپزخانه برسانید (بخصوص در‌حالتی که قصد شما از خرید این میباشد که میخواهید اندازه یخچال فریزر را تعالی‌خیس نمایید).

در نصیب بعدی بابیان مزایا و معایب سبک های گوناگون سردخانه شمارا بیشتر با کاربرد و راهنمای خرید سردخانه بالا و فریزر زیر، سردخانه ساید بای ساید، فریزر دوقلو و درب فرانسوی آشنا می‌کنیم.

شما به چه سبک یخچالی نیاز دارید؟
راهنمای خرید فریزر بالا (یخچال فریزر در بالای سردخانه درنظرگرفته شده میباشد)


در صورتی‌که بها، سعی، فضایی که در لحاظ گرفته‌اید گران قدر‌ترین نگرانی شما میباشد، یک سردخانه بالا برای شما مطلوب میباشد.

مزایای سردخانه‌های یخچال فریزر بالا

ارزان‌ترین نوع سردخانه برای خرید
ارزان‌ترین نوع سردخانه برای استعمال
طیف وسیعی از برندها و سبک‌ها برای تعیین
معایب فریزر های یخچال بالا

چنانچه جز آن اشخاصی می‌باشید که زیاد به سراغ سردخانه می روید، مجبورید برای استعمال از خوراکی‌های باطن یخچال فریزر بخصوص در طبقات تحت، تر و تمیز خم و راست گردید.
راهنمای خرید سردخانه ذیل (یخچال در تحت سردخانه درنظرگرفته شده میباشد)
به کار گیری از تمامی نصیب‌های یخچال فریزر های یخچال زیر ریلکس‌خیس میباشد و به خیال به کارگیری زیاد از یخچال فریزر شما بدون چاره نیستید تر و تمیز خم و در گیر کمردرد گردید.

مزایای سردخانه های سردخانه ذیل

پباده سازی عاقلانه و منطقی سردخانه (آنچه بیشتر از آن به کارگیری میکنید، هم‌سطح چشمان شماست و ناچار نیستید هر توشه برای به کارگیری از خوراکی‌های درون فریزر خم گردید.)
قسمت یخچال اکثر وقت ها به‌شکل کشویی پباده سازی می‌گردد
تنوع سبک‌ها و برندهای فریزر های سردخانه زیر در حالا ارتقا میباشد
معایب یخچال فریزر های سردخانه بالا

از فریزر های سردخانه بالا گران‌خیس می باشند
به‌وضوح هزینه به کار گیری از این یخچال فریزر ها گران‌خیس از فریزر های یخچال فریزر بالا میباشد
در سرد کردن بخصوص در قسمت یخچال ممکن میباشد کندتر از سردخانه های یخچال فریزر بالا باشد
راهنمای خرید فریزر ساید بای ساید
خصوصیت‌ها و فضاهای مازاد سبب ساز می گردد سردخانه های ساید بای ساید برای اکثری از خانواده‌ها مطلوب‌خیس باشد.

مزایای فریزر های ساید بای ساید

آپشن ها و خصوصیت‌های متنوع مانند یخ‌ساز و آب‌سردکن
نمای شیک و قشنگ در آشپزخانه
گنجایش ذخیره‌سازی خوب
شایسته ترین دسترسی برای اشخاص ویلچری
معایب سردخانه های ساید بای ساید

یخ‌ساز، آب‌سردکن و دستگاه تصفیه آب یخچال فریزر ساید بای ساید میتواند فضای متعددی را از فریزر و یخچال اشغال نماید.
فضای داخلی به طور کاملً باریک میباشد و در خیلی از مواقع برای قرار دادن خوراکی‌های با اندازه بلندمرتبه ایراد‌ساز می شود.
اندازه فیزیکی گرانقدر آن فضای متعددی را اشغال می‌نماید و نمی‌قدرت آن را در یک فضای تنگ قرار بخشید.
دمای بالا و زیر فریزر میتواند ناهماهنگ باشد.
راهنمای خرید سردخانه درب فرانسوی (یخچال فریزر زیر با یخچال فریزر دو درب)
سردخانه های درب فرانسوی ترکیبی از راحتی یک فریزر زیر به یاور گنجایش و خصوصیت‌های بسیار خوب یخچال فریزر ساید بای ساید میباشد.

مزایای سردخانه های درب فرانسوی

آپشن ها و خصوصیت‌های متنوع مانند یخ‌ساز و آب‌سردکن
گنجایش ذخیره‌سازی خوب
فریزر و یخچال با پهنای بسیار خوب برای خوراکی‌های با اندازه گران قدر
معایب سردخانه های درب فرانسوی

یخ‌ساز، آب‌سردکن و دستگاه تصفیه آب یخچال فریزر می تواند فضای متعددی را از سردخانه و سردخانه اشغال نماید.
اندازه فیزیکی بلندمرتبه آن فضای متعددی را اشغال می‌نماید و نمی‌اقتدار آن را در یک فضای تنگ قرار اعطا کرد.
هزینه بیشتر برای خرید
راهنمای خرید یخچال دوقلو (فریزر و سردخانه منقطع)
سردخانه دو قلو ترکیبی از فضای ذخیره‌سازی مطلوب با انعطاف‌پذیری زیاد میباشد.

مزایای فریزر دوقلو

یخچال فریزر و یخچال دوقلو را می‌قدرت در فضاهای مجزایی قرار بخشید (برای مثالً فریز را در تراس‌خلوت قرار اعطا کرد) که‌این خصوصیت برای آشپزخانه‌های کوچک مطلوب میباشد.
گنجایش ذخیره‌سازی خوب
معایب فریزر دوقلو

فضای نسبتاً متعددی را اشغال می‌نمایند.
رنگ و محصول بدنه سردخانه
استیل ضدزنگ
فریزر های استیل ضدزنگ ظواهر شیک و رشته‌ای را به آشپزخانه شما میدهند، ولی وجود لکه و اثرانگشت بر روی آنها به‌وضوح چشم می گردد. در حالتی که نمی خواهید مدام در اکنون تزکیه لکه‌ها و اثر انگشت باشید، سبک‌های مات یا این که ضد لک (که ولی گران‌خیس میباشند) را برگزینید.

اکثر یخچال فریزر های استیل درب‌های به طور کاملً صاف دارا‌هستند درحالی‌که درب بیشتر فریزر ها پاره ای انحنا داراست. همینطور اکثری از آنها مغناطیسی نیستند.

سپید کلاسیک
منزه نگه‌داشتن ریلکس‌خیس یخچال فریزر های سپید نسبت به سردخانه های استیل، بها خرید پاره ای ارزان‌خیس، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و مجال برق پرت کردن و نظافت کردن یخچال فریزر های سپید و با وجود محبوبیت فریزر های استیل، آیتم‌هایی می باشند که منجر می‌گردد شما بخواهید فریزر سپید بخرید.

طرح دار با رنگ‌های متنوع
یخچال فریزر های طرح دار با رنگ‌های متنوع روز آپ دیت محبوبیت بیشتری میان عموم پیدا می‌نمایند و مخلوط بی‌نظیری را در چیدمان آشپزخانه تولید می‌نمایند؛ ولی به حافظه داشته باشید که سردخانه یک سرمایه‌گذاری وقت گیر‌برهه زمانی برای خانه شما میباشد و درصورتی‌که بخواهید چینش و رنگ‌بندی آشپزخانه خویش را عوض نمایید ممکن میباشد رنگ یخچال فریزر با رنگ‌بندی نو ادغام خوشایندی نداشته باشد.

سیاه
اسباب خانگی سیاه در درحال حاضر رجوع میباشند. یک‌سری تولید کننده هم در اکنون ایجاد سردخانه های مشکی، زغالی و تیره میباشند. سردخانه سیاه یک جایگزین امروزی برای فریزر های سپید البته با خصوصیت ضد لک و اثرانگشت می‌باشند؛ ولی وسایل سیاه‌رنگ ممکن میباشد آشپزخانه شمارا تیره‌خیس و کوچک‌خیس آرم دهند.

هزینه به کارگیری از یخچال فریزر
ستاره های انرژی بیشتر، صرفه جویی بیشتر
سردخانه شما تا 8% هزینه‌ قبض‌های انرژی شما‌را دربر می گیرد؛ براین اساس تعیین یک یخچال فریزر با سود‌وری انرژی خوب می تواند به‌ صرفه جویی در هزینه‌های شما یاری دهد. درحالی‌که فریزر های بزرگتر انرژی بیشتری نسبت به سردخانه های کوچک خیس مصرف می‌نمایند، جايگاه‌بندی برچسب انرژی ستاره به شما یاری می‌نماید تا معیار مصرف انرژی آن ها را باهم مقایسه فرمایید.

وقتی‌که میان دو سبک با اندازه شبیه مردد می باشید، سردخانه با ستاره‌های بیشتر را گزینش نمائید چون هزینه به کارگیری از آن برای شما کمتر خواهد بود. چقدر کمتر؟ در جدول پایین هزینه‌های به کارگیری از تعدادی فریزر با گنجایش شبیه البته جايگاه‌های مصرف انرژی مختلف را میتوانید مقایسه نمائید:

4 ستاره 3.5 ستاره 2 ستاره 1 ستاره
مصرف انرژی 310kWh 346kWh 3437kWh 559kWh
هزینه دهه به کارگیری 3,271,200 تومان 4,149,600 تومان 5,241,600 تومان 4,703,200 تومان
در سردخانه به چه خصوصیت‌هایی نیاز دارید؟

 



:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی


فریزر شما برق متعددی اخذ می نماید و در واقع سیستم سیم کشی حساسی داراست،  نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  مخصوصا سبک های سابق خیس. در صورتیکه هنگام لمس کردن درب یا این که بدنه فریزر شوک خفیفی را تجربه کردید، ممکن میباشد مشکلی بوجود آمده باشد و این پرسش برای شما بوجود آمده باشد که انگیزه برق داشتن سردخانه چه چیزی است؟

درین نوشته‌ی‌علمی به عارضه ها رایج برق داشتن بدنه فریزر می‌پردازیم. چنانچه که شما نیز با اختلال برق دار شدن فریزر رو برو گردیده اید قطعا این نوشته‌ی علمی را مطالعه نمائید و چنانچه خودتان پیروز به برطرف کردن نقص‌ نشدید و علم و تخصص فنی موردنیاز را برای مرتفع کردن آن نداشتید، می‌توانید درخواست تعمیرات یخچال فریزر خویش را از روش تماس و یا این که فرم به طور آنلاین تصویب نمائید تا در کوتاه ترین مجال ممکن شایسته ترین تکنسین ماهر را به محل شما اعزام نماییم.

در صورتیکه جهت برطرف کردن خلل سردخانه خویش به امداد تعمیرکار نیاز دارید، همین اکنون درخواست تعمیرات خویش را به طور آنلاین تصویب نمائید تا متخصصان ماهر و مجرب کاراباما در سریعترین مجال ممکن، جهت هماهنگ شدن با شما تماس نتایج فرمایند.

استان*

موبایل خویش را وارد نمائید*


متخصصان باتجربهگارانتی خدماتسرعت در ارائه خدماتهزینه های منصفانه

بیشتر بخوانید:

طریق عیب یابی یخچال و ساید بای ساید و چاره برطرف کردن آن

ایرادات فنی در سردخانه
خیلی از مواقع وجود اشتباهات فنی انگیزه برق داشتن بدنه فریزر است. ایراد داشتن موتور فریزر و یا این که زخم دیدن سیم های رابط یخچال فریزر قادر است منجربه برق دار شدن بدنه فریزر گردد. همینطور اتصال ترموستات و یا این که موتور سردخانه به بدنه میتواند سبب حس شوکه شدن هنگام لمس یخچال فریزر خواهد شد. در اینگونه مواقعی در شرایطی‌که تخصص فنی ندارید قطعا با یک تکنسین کارشناس مشورت کردن فرمایید.

فرسوده شدن عایق سیم کشی داخلی یخچال فریزر
این موضوع میتواند نگران کننده باشد، بخصوص چنانچه یخچال فریزر شما دارنده مدار یخ زدایی باشد. این مورد یک خلل رایج میباشد و حتی میتواند یک خطر ایمنی محسوب خواهد شد خصوصا مواردی که یخچال فریزر بر روی یک سطح رسانای الکتریکی جای دارد و با رطوبت و آب سروکار داشته باشد. در صورتی در این مورد تخصص مورد نیاز را ندارید مطلقا برای نظارت خلل از یک دارای تخصص امداد بگیرید.

عصر هنگامی
فصل زمستان هوا کم آب خیس میباشد و سبب بوجود داخل شدن الکتریسیته بومی می‌شود. در شرایطی که الکتریسیته مستقر سردخانه شما فصلی میباشد، ارتقا رطوبت در منزل شما قادر است به برطرف کردن اختلال یاری دهد. درصورتی که در فصول با رطوبت فراتر الکتریسیته مستقر را تجربه میکنید، این مسئله ممکن میباشد نماد دهنده ایراد دیگری باشد.

شوک های خفیف وقتی فیس میدهد که توشه الکتریکی مستقر در خرقه، کفش و مواد دیگر ساخت‌و‌ساز گردد این مورد ها نگران کننده نیستند. یخچال فریزر و فریزرهای دارنده تراشه های رایانه ای که یخ ساز، پیکربندی یخ زدایی و دما را در اختیار گرفتن می نمایند، نسبت به الکتریسیته مستقر حساس خیس می باشند. در شرایطی‌که این سبک ها به صحت وصل نشده باشند، می‌توانید شوکی را که مانند الکتریسیته بومی میباشد حس نمائید. در‌حالتی که سیم کشی یخچال فریزر شما فرسوده گردیده و مبتلا ساییدگی گردیده باشد و با بدنه فلزی یخچال فریزر تماس پیدا کرده‌با‌شد نیز در گیر شوک مشابهی خواهید شد.

ارتقا رطوبت
برای خطاها فصلی، از مرطوب کننده های آشپزخانه به کار گیری نمائید تا رطوبت مو جود در هوا ارتقا یابد و طبیعتا الکتریسیته بومی کاهش یابد. الیاف تصنعی و مصنوعی نسبت به الکتریسیته مستقر حساس خیس می‌باشند، به این ترتیب از پشم های طبیعی ، پنبه و پارچه های دیگر به کار گیری فرمایید تا شوک را کاهش دهید.



:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی


در نظافت کردن یخچال فریزر، واشر معمولا نادیده گرفته می شود. نظافت کردن  نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  اشتباه واشر از ارتفاع قدمت دستگاه می‌کاهد. مواد شیمیایی به شدت به واشر فریزر جراحت می رساند، و به حافظه داشته باشید نظافت کردن مکرر آن موم لاستیک را از در بین میبرد. شایسته ترین خط مش برای پاک کردن واشر داخلی سردخانه و یخچال به کارگیری از ادغام ½ آب و ½ سرکه میباشد.

نکات نظافت کردن سطح های فرنگی فریزر و سردخانه
مانند سطح ها داخلی، تمامی مقاطع فرنگی سردخانه و سردخانه هم بایستی منزه شوند. برای سهولت در‌این فعالیت مسلما یخچال فریزر را به جلو بکشید تا بتوانید به کلیه نصیب‌ها روئت کرد داشته باشید. شایسته ترین وسیله برای پاک کردن سطح های فرنگی به کار گیری از حوله منزه میباشد. در صورتی پشت دستگاه شما کویل (coils) کنداسور نصب گردیده است.

 

برای اعتقاد و باور از عدم زخم بدین نصیب، می توانید از یک کارشناس امداد بگیرید. که سفارش ما به شما این میباشد، از تکنسین‌های متخص خدمت عصر‌ای امداد بگیرید، که هر 6ماه یکبار اجرا این فعالیت بوسیله تکنسین امداد به تلاش بهتر دستگاه می‌نماید. پاک کردن کویل کنداسور علاوه بر تمیزی به ارتفاع قدمت دستگاه نیز یاری می نماید. چون گرد و غبار سبب ساز میشود پنل حرفه یخچال فریزر فرصت بیشتری برای خنک کردن دستگاه صرف نماید.

پاک کردن سطح ها آشپزخانه که با سردخانه در خصوص اند
مرحله پایان در نظافت کردن یخچال فریزر و سردخانه، پاک کردن سطح های در حدود آن میباشد. به کار گیری از مواد شیمیایی درین بخش‌ها بلامانع میباشد البته در انتهای فعالیت به طبع از یک دست پاک به کارگیری نمائید تا سطح های رطوبت نداشته باشند.

نظافت کردن غربال آب سردخانه و یخچال فریزر
یخچال فریزر و سردخانه را به برق وصل فرمائید و بعد از آن آن را به مکان اساسی خویش بر گردانید. غربال آب و یخ هر شش ماه یکبار بایستی بده بستان شوند تا رایحه و طعم آب و یخ تغییر تحول نکند. بده بستان فیلترها بهتر میباشد به وسیله تعمیرکار و اشخاص کارشناس صورت پذیرد، در شکل نیاز میتوانید به کارشناسان ما در گلدیران استحضار دهید.

سردخانه شما نیاز به ردوبدل غربال داراست؟ از متخصصین فن‌ای گلدیران امداد بگیرید.
تصویب درخواست
در انتها موادغذایی و بطری‌های منزه گردیده را به سردخانه برگردانید، و پیش از قرار دادن آنان تاریخ انقضا را محاسبه نمایید. نکته پایان و پاک نگهداشتن سردخانه و سردخانه به حافظه داشته باشید منزه نگهداشتن سردخانه و یخچال فریزر از نظافت کردن فریزر مهمتر میباشد. با رعایت موارد ذیل مدام یخچالی پاک و خوشبو خواهید داشت:

هیچ مواد غذایی را بیشتراز سه ماه در سردخانه نگه ندارید، با سپری شد هر فصل سردخانه را نظارت نمایید.
در‌صورتی‌که لکه‌ای در یخچال فریزر ساخت و ساز شد، منبع نشت را پیدا کرده و سریع لکه را منزه فرمائید.
به کار گیری از خوشبو کننده‌ها برای پرهیز از عطر نامطبوع یخچال. این خوشبو کننده ها مشمول: قهوه، زغال منحصر، نوشابه گازدار یا این که سودا ، به کار گیری از عصاره های وانیل و اسطوخودوس، لیمو و... میباشند.
اعتنا فرمایید زغال‌های بوگیر با زغال‌های پخت‌وپز مختلف می‌باشند. برای تنظیم این زغال‌ها میتوانید به شیت فروش اسباب و اثاث جانبی مراجعه نمایید. در انتها این‌که برای باور از سالم و تلاش سردخانه، خدمت عصر‌ای سردخانه‌تان را فراموش نکنید و برای این ‌عمل مطلقا از متخصصین رشته‌ای ما برای تعمیر سردخانه فریزرخود امداد بگیرید. ما در گلدیران تک تک سرویس ها خدمت اسباب و اثاث خانگی را با شایسته ترین کیفیت ایفا میدهیم. در شکل نیاز به مشورت به ما اگاهی دهید



:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی


یخچال BOSCH یک کدام از شایسته ترین و توسعه یافته ترین برندهای فریزر در بازار جهانی میباشد  نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  که به سبب ساز امکان های توسعه یافته و کاربردی آمار فروش بالایی را به دست آورده میباشد.

این فریزر مجهز به فناوری VitaFresh Plus میباشد. وجود این فناوری در فریزر BOSCH باعث گردیده تا قدمت حفظ میوه و صیفی جات نسبت به یخچال فریزر هایی که فاقد این فناوری می‌باشند، تا دو برابر ارتقا پیدا نماید.

علاوه بر دمای سردخانه معیار رطوبت این فریزر نیز قابل اندازه گیری میباشد، ارتقاء رطوبت فریزر باعث میشود تا صیفی جات و میوه ها نو و شاداب به لحاظ برسند به گونه ای که ترازو شادابی آنان با صیفیجات نو خریداری گردیده برابر باشد.

اکثر سردخانه های BOSCH مجهز به آب سرد کن است و آب سرد خانه را تامین می نمایند.

یکی از دیگر از موردها بسیار کاربردی در سردخانه BOSCH که باعث گردیده هوای فریزر در وضعیت تهویه قرار بگیرد و منجر ماندگاری بالای مواد غذایی می‌گردد و احتمال کپک زدن و فاسد شدن مواد غذایی را به دستکم می‌رساند، وجود سیستم فیلتراسیون میباشد. سیستم فیلتراسیون در کنار سیستم VITA FRESH، MULTI AIRFLOW، SUPER COOL تازگی مواد غذایی جانور در فریزر را به بالاترین کیفیت ممکن میرساند.

مصرف انرژی فریزر BOSCH
مصرف انرژی یخچال BOSCH در مقام ی ++A قرار داشته و این به این مفهوم میباشد که‌این یخچال فریزر حتی نسبت به یخچال فریزر های معدود مصرفی که در منزلت ی A قرار دارا‌هستند، در حدود ۵۰ درصد مصرف انرژی کمتری دارااست.

نوع گاز مبرد به فعالیت رفته گردیده در فریزر، معدود مصرف بودن سردخانه، سیستم فیلتراسیون و تهویه کننده که فاسد شدن مواد غذایی را به دست کم کاهش میدهد، باعث گردیده تا از یخچال فریزر های دوستداشتنی دوست داران فضا زیست باشد.


فریزر BOSCH
مزیت های استعمال از فریزر BOSCH
شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که بعد از یک میهمانی کامل وسعت متعددی از غذاها اضافه آمده باشد و به باعث از در بین رفتن مزه و طراوت غذاهای یخچال گردیده از فریز کردن آن‌ها پشیمان گردیده و تصمیم بگیرید تا یک سری روز از غذاهای باقی مانده استعمال کرده و در پایان نیز وسعت متعددی غذای فاسد گردیده را بدور بیندازید.

به همین جهت ما خرید فریزر BOSCH را به شما سفارش می‌دهیم، انگیزه آن این میباشد که‌این یخچال فریزر مجهز به سیستم فوق کاربردی Super Freezing میباشد، این سیستم مواد غذایی را با سرعت بالایی یخ زده کرده و از هدر رفت مواد مفید طعام دوری می نماید، به همین جهت غذاهای فریز گردیده علاوه بر نگهداری خواص، طراوت و مزه خویش را نیز محافظت می نمایند. بعداز اینکه شما مواد غذایی را در باطن یخچال فریزر قرار دادید، سردخانه سریعا دما را به پایین ۳۲ سکو سانتی گراد میرساند و در سود نسبت به سردخانه های فاقد این فناوری، این سردخانه غذاها را به دوران وقتگیر تری مراقبت می نماید.

این فریزر جزو سردخانه های نوفراست یا این که فارغ از برفک بوده و زحمت برفک زدایی را به دوش خانم خانواده زور نمی نماید. سیستم خنک کننده این یخچال فریزر امروزی ترین سیستم جانور بوده و با به کارگیری از فناوری های روز عالم پباده سازی و ساخت‌و‌ساز شد‌ه‌است.

سیستم هوای گردش دو گانه کم آبی هوای یخچال را به سردخانه منتقل نکرده و فریزر فضای مرطوبی دارااست.

در پنکه های فریزر BOSCH فیلتری درنظرگرفته شده میباشد که‌این غربال علاوه بر جذب میکروارگانیسم های ادله خرابی مواد غذایی، بوهای مواد غذایی را نیز جذب کرده و بوی مواد غذایی در فریزر گردش نکرده و مدام هوای آن مطبوع میباشد.

پباده سازی ظاهری سردخانه BOSCH
فریزر BOSCH علاوه بر کیفیت و بروز بودن تکنولوژی ها ظواهر گران‌قیمت و مهندسی گردیده داشته و تک تک نیازهای خریدار را رفع می نماید.



:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی


یک کدام از ضروری‌ترین اسباب برقی خانگی برای محافظت مواد غذایی، سردخانه میباشد.  نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد   فریزر و سردخانه، چه در منزل و چه در دفتر کار شما مصرف شود، به حفظ نیاز دارا‌هستند. میانگین ​​قدمت فریزر ۱۳ سال میباشد. با حفظ صحیح از یخچال فریزر و یخچال، می توانید انتظار ارتفاع قدمت بیشتری از دستگاه داشته باشید و از فساد‌های ناگهانی آن خودداری نمائید. به دنبال این مقاله که به نوعی راهنمای محافظت سردخانه میباشد، ارزیابی لیستی از نکات و مورد ها اصلی که به مراد یاد آوری تنظیم گردیده است تا شما نیاز کمتری به تعمیر این دستگاه داشته باشید.

همینطور این راهنمای حفظ سردخانه به شما یاری می‌نماید تا نکات را که قبلا کمتر بدان اعتنا داشته‌اید، برای حفظ بهتر از یخچال فریزر بدانید. نکاتی که علاوه بر اضافه کردن به ارتفاع قدمت این وسیله سبب ساز می گردد مواد غذایی داخل آن نیز از ماندگاری و طراوت مطلوبی برخوردار باشند.

راهنمای مراقبت فریزر و نکات اساسی دراین باره
همانطور که اشاره شد فریزر یکی اسباب خانگی میباشد که در خصوص با مواد غذایی میباشد و مراقبت از آن حائز اهمیت فراوانی میباشد. به همین عامل میباشد که در شکل وخیم شدن آن، معاش مختل میگردد. به این ترتیب پیش از اینکه در گیر این حالت نا مطلوب خواهد شد، بهتر میباشد به صورت منظم یخچال فریزر خویش را محاسبه نمایید و نسبت به محافظت از آن اعتنا و وسواس به خرج دهید.

در واقع، محافظت و بررسی مداوم بر کوشش این وسیله قادر است سردخانه و یخچال شما‌را جدید و کارآمد نگه داراست. نکات مهمی برای نظافت کردن، ارزیابی کردن کوشش و … وجود داراست که به شما در‌این راستا امداد خواهد کرد و مهم ترین مواقعی که در این مورد که نیاز میباشد در‌این راهنمای حفظ فریزر بیان گردد عبارتند از:

به محل قرارگیری یخچال فریزر اعتنا فرمائید
نخستین نکته که در‌این راهنمای محافظت سردخانه بایستی به آن اشاره نمود این میباشد که محل قرارگیری یخچال فریزر از اهمیت متعددی در کارایی آن شامل است.

آن را به دور از میز آشپزخانه، اجاق‌گاز یا این که منبع گرمایشی قرار دهید. در حالتی‌که فریزر و یخچال فریزر به هریک از این موردها خالق گرما مجاورت باشد، می بایست بیشتر فعالیت نماید تا محتویات را سرد نگه داراست و درین عمل انرژی بیشتری مصرف نمایند.

 

همینطور اعتقاد و باور نتایج نمائید که فضای کافی در نزدیکی آن وجود داراست تا به روزنه‌ها اذن کوشش درست را بدهد. شما نمی‌خواهید کابینت ها یا این که بقیه وسایل بیشتراز حد واحد را نا مرتب کرده و بازدارنده کوشش آن شوند.

سیم پیچ‌ها را منزه نمایید
نظافت کردن سیم‌پیچ‌ها از نکات اصلی میباشد که در‌این راهنمای حفظ فریزر به آن اشاره می کنیم. به سیم پیچ‌های پایین یا این که پشت یا این که زیر یخچال فریزر خویش دقت کرده‌اید؟ این سیم پیچ‌ها وظیفه جذب و دفع گرما را دارا‌هستند به گونه ای که صرفا هوای سرد در باطن فریزر گردش می‌نماید. با سپری شد فرصت، این سیم پیچ‌ها گرد و غبار و آوار عده می نمایند که سبب می‌شود کمپرسور برای نگهداری خنکی باطن آن بیشتراز حد معمول عمل نماید. برای مراقبت سردخانه و سردخانه در اوضاع مناسب، نظافت کردن سیم پیچ‌ها در مرتبه اولیه اهمیت جای‌دارد.

برای این فعالیت نخست می بایست یخچال فریزر را از برق بکشید و دستگاه را از دیوار به دور فرمائید تا سیم پیچ‌ها در معرض روءیت کرد قرار گیرند. در صورتی‌که هم که سیم پیچ در بها پایینی فریزر جای دارد، برگه مشک و نگهدارنده جلوی آن را بردارید تا مشخص و معلوم شوند. پس از این پروسه می توانید از یک برس کویل که انعطاف‌پذیر باشد، برای نظافت کردن تمام سیم پیچ و به ویژه بخش‌هایی که دسترسی به آن دشوار‌خیس میباشد، به کارگیری فرمائید.

بیشتر بخوانید: شایسته ترین شیوه های نظافت کردن سردخانه


در اکثر وقت ها متن‌ها و کتابچه‌هایی که راهنمای محافظت سردخانه میباشد مذکور که‌این فعالیت را می بایست یک توشه یا این که دو توشه در سال اجرا دهید.

مخزن آب پشت فریزر را خالی نمائید
دومی نکته که در‌این راهنمای مراقبت یخچال فریزر بایستی بدان اعتنا داشت خالی کردن مخزن مراقبت آب نتایج از یخ‌زدایی میباشد. امروزه بیشتر سبک‌های سردخانه، نیازی ندارند تا یخ زدایی شوند. چرا که آنان مینی بخاری‌هایی دارا‌هستند که به صورت عصر‌ای یخ‌زدایی را خویش اعمال میدهند. پس از یخ‌زدایی هم کندانسور یخ ذوب گردیده را باطن ظرفی در پشت دستگاه می‌ریزد.

مسیر خروج آب و مخزن آن قادر است کانون رسوبات معدنی، ذرات طعام و همینطور پرورش باکتری و کپک باشد، به این ترتیب شما می بایست آن را مرتباً پاک نمایید. به کتابچه راهنمای فریزر و سردخانه خویش رجوع کنید و محل خروج آب و مخزن را پیدا کرده و به صحت آن را منزه کرده و تخلیه فرمائید.

یخ زدایی را به صورت منظم ایفا دهید
سو‌مین گزینه که در‌این راهنمای مراقبت فریزر می بایست بدان اعتنا داشت، یخ‌زدایی منظم میباشد. در حالتی‌که فریزر شما یک کدام از آن سبک‌هایی که بایستی یخ‌زدایی در آن به طور دستی صورت بپذیرد، بایستی آن را به طور عصر‌ای بدون صدا فرمائید و این عمل را اعمال دهید.

یخ‌زدایی به طور دستی ممکن میباشد نیاز به نرم افزار‌ریزی داشته باشد چون شایسته ترین فرصت برای این عمل هنگامی میباشد که خوراک و گوشت متعددی در یخچال فریزر خویش ذخیره نکرده‌اید. زمانی که دستگاه را از پریز برق بیرون کردید درب فریزر و یخچال را گشوده بگذارید تا یخ‌ها خویش به خویش آب خواهد شد. در حالتی که ضخامت یخ بیش تر از یکی‌از، دو سانتی‌متر باشد، می بایست آن را به طور دستی بردارید.فریزر سبک ۷۰-۳۰ برفاب سیستم برفک زدایی دستی داراست که شما بایستی برای یخ زدایی آن از طریق های معمول استعمال فرمائید.

 

قرار دادن حوله و دستمال آشپزخانه برای جذب رطوبت باطن یخچال فریزر و آب نتیجه ها از یخ زدایی فرایند عمل شمارا سریع‌خیس خواهد کرد. یخ زدایی منظم نام برده در‌این راهنمای مراقبت یخچال فریزر، خیر صرفا محیط داخلی آن را آزاد می‌نماید؛ بلکه سبب میشود سردخانه شما به صورت موثرتری فعالیت نماید.

غربال آب را به صورت منظم عوض نمائید
راهنمای حفظ سردخانه تنها محصور به پاک کردن و خدمت این وسیله وجود ندارد. درصورتی که فریزر شما یک مخزن آبسردکن یا این که یخ‌ساز دارااست، یک غربال آب نیز دارااست که در حالتی که می‌خواهید کارایی باصرفه داشته باشد بایستی مرتباً آن را ردوبدل فرمایید. جداگانه از آن، با ردوبدل به موقع و زمان‌ای غربال آب، یقین نتیجه ها می‌نماید که آبی رنگ که از دستگاه بیرون میشود، برای نوشیدن تندرست میباشد.

بیشتر فیلترها می بایست هر ۶ ماه ردوبدل شوند البته برای باور، دفترچه راهنمای سردخانه خویش را برای استحضار از فرصت ظریف و طرز ردوبدل فیلترها چک نمائید.

واشر درب را محاسبه فرمایید
واشر شل و ول گردیده درب یخچال فریزر، اذن می دهد تا هوای خنک به خارج نفوذ نماید، انرژی را هدر میدهد. همینطور سبب ساز می‌گردد که فریزر شما بیش تر از آنچه مایحتاج میباشد، فعالیت نماید.

در آغاز مطمئن گردید که واشر درب، خرده‌های مواد غذایی وجود نداشته باشد. برای پاک کردن واشر، در آغاز دستگاه را از برق بکشید. با به کارگیری از یک برس کوچک و سرکه یا این که جوش شیرین محلول در آب گرم، مانده مواد غذایی و بقیه بقایای سطحی و داخلی واشر را بردارید.حدود دو توشه در سال نیاز میباشد که واشر درب یخچال فریزر را منزه فرمایید.

بیشتر بخوانید: کاهش مصرف انرژی – نحوه‌هایی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها



 



:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی


امروزه تک تک فریزر فریزها در‌این قطعات با هم اشتراک دارا‌هستند:   نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، ترموستات و گاز خنک کننده. تک تک این قطعات در سرویس ساخت‌و‌ساز سوز‌و‌سرما برای دستگاه سردخانه میباشند و فقدان هر یک از آنان مجموع موجودیت و فلسفۀ وجود سردخانه را تحت پرسش می‌برد.

کمپرسور یخچال فریزر
کندانسور سردخانه
غربال (درایر) یخچال
ترموستات
اواپراتور فریزر
فراموش نکنید کارکرد درست و استاندارد هر سردخانه فریز یا این که سایدی، بستگی به کارکرد درست آحاد اجزاء آن دارااست. درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم تا شما‌را با اجزاء و قطعات گوناگون سردخانه و ساید جنرال الکتریک آشنا کنیم:

کمپرسور یخچال ساید جنرال الکتریک

کمپرسور سردخانه جنرال الکتریک

معمولاً کمپرسور یخچال و ساید از دو بخش الکتریکی و مکانیکی ساخته شده که نصیب الکتریکی وظیفۀ به عمل پرت کردن نصیب مکانیکی را بر عهده داراست. در سیستم های مدرن، نصیب الکتریکی تبدیل به موتور خطی یا این که اینورتری شد‌ه‌است. نصیب مکانیکی دارنده یک سیلندر میباشد که پیستون باطن آن به وسیله هستۀ موتور الکتریکی، جنبش می نماید. جنبش تناوبی پیستون، جریان مکش و دمش را اعمال میدهد. جنبش پیستون در باطن سیلندر، همواره بوسیله روغن جاری کاری می‌گردد.

کندانسور سردخانه ساید جنرال الکتریک

کندانسور یخچال فریزر جنرال الکتریک

وظیفۀ کندانسور، خنک کردن گاز سیال میباشد و به صورت کلی فعالیت میعان را ایفا میدهد. در واقع، کمپرسور، گاز فریون را متراکم، و کندانسور، آن را خنک و تبدیل به مایع می نماید. این نصیب در سردخانه های خانگی به طور کانال ای از لوله ها در پشت دستگاه دیده می شود.

غربال (درایر) یخچال ساید جنرال الکتریک
گاز در طول عبور از کندانسور قادر است دربردارنده جرم های غیروابسته شدۀ آن یا این که رطوبت باشد. لذا قبل از سرد شدن بایستی تماماً منزه و کم آب باشد. بدین ترتیب از غربال (درایر) عبور می نماید. لذا با عبور از کانال های صافی ریز، زباله و جرم های احتمالی خویش را از دست می‌دهد و آن‌گاه طی عبور از درایر (که دربردارنده مواد نم گیر مثل سیلیکات یا این که سیلیکاژل میباشد) کل رطوبت خویش را از دست میدهد و کم آب میگردد. به این ترتیب، سفارش می شود که در طول بده بستان کمپرسور، یا این که شارژ دوباره دستگاه، درایر نیز بده بستان گردد تا کیفیت برودت ارتقاء یابد.

ترموستات یخچال ساید جنرال الکتریک
ترموستات وظیفۀ جدا و وصل کردن جریان برق کمپرسور (تهیه و تنظیم دما داخلی فریزر) را بر عهده داراست. شالوده فعالیت بدین شکل میباشد که با گرم شدن باطن یخچال فریزر، جریان برق را وصل می نماید تا کمپرسور استارت به عمل و فریزر را خنک نماید و در طی سرد شدن باطن فریزر، با انقطاع جریان برق، کمپرسور را از فعالیت می اندازد تا از مصرف مداوم انرژی و استهلاک دستگاه، بکاهد.

اواپراتور فریزر ساید جنرال الکتریک
اواپراتور از لوله های مارپیچی تشکیل شده که حرارت را جابجایی می‌دهند و در باطن آنان گاز خنک کننده جریان داراست. اواپراتورها به چهار دستۀ مسطح، قفسه ای، لوله ای و رادیاتور پره دار تقسیم میشوند. در حالتی‌که اواپرتور یخچال یا این که ساید جنرال الکتریک شما یخ بزند، یکی این سه احتمال وجود داراست:

حاد بودن لاستیک درب
گشوده بودن بیشتراز حد درب سردخانه
فساد قطعات دیفراست
گاز خنک کننده
معمولاً گاز خنک کنندۀ سردخانه و ساید جنرال الکتریک، گاز R-600A میباشد که در مقایسه با گازهای قبل آیتم به کارگیری، از خطر مسمومیت زایی، قابلیت و امکان اشتعال و اثر تخربی گلخانه ای کمتری برخوردار‌است. فراموش نکنید گاز خنک کنندۀ سردخانه می‌تواند بر اثر عواملی از قبیل ضربه، انتقال غیر استاندارد دستگاه یا این که نوسانات برق، مبتلا نشتی گردد و اُفت کارآیی دستگاه را به همدم داشته باشد؛ که در‌این حالت نیاز به شارژ دوباره آن میباشد. در شکل نیاز به شارژ دوباره گاز فریزر یا این که ساید جنرال الکتریک خویش، فراگیری شارژ گاز فریزر فریزرها و ساید جنرال الکتریک را ملاحظه کنید و یا این که با نمایندگی تعمیر سردخانه جنرال الکتریک تماس حاصل نمایید.

بقیه قطعات جانور در سردخانه/ ساید جنرال الکتریک شما
جایخی (یخچال)

این بخش مشابه به بخش یخچال فریزر میباشد؛ و صرفا فرق آن درین میباشد که ترموستات آن برای دماهای تحت تری تهیه گردیده است که معمولاً در بازۀ منفی 14 تا منفی 25 سکو است. این دما برای فریزرهای بستنی قیفی ساز و سیستم های تبارک محافظت کیم، تا حدود منفی 40 رتبه میرسد.

یخ ساز

دستگاه ویژۀ ساخت‌و‌ساز یخ. یخساز به صورت بدون واسطه از آب شهر (ولی بعداز عبور آب از غربال تصفیه) به کارگیری کرده و مبادرت به ساخت‌و‌ساز قالب های شکسته یا این که مکعبی یخ و لبریز کردن محفظۀ ویژۀ یخ می نماید. پروسه یخ سازی تا وقتی ادامه داراست که محیط از یخ مالامال گردد.

سوویچ برق

کلید منحصر به فرد پر‌نور و بی صدا کردن چراغ باطن سردخانه در حین گشوده و مسدود شدن درب آن

چراغ 40 واتی

چراغ الکتریکی ویژۀ نوروفروغ درون کابین فریزر/ ساید در طول گشوده شدن درب آن

سنسور دما (ترمیستور)

برای حسگری و در اختیار گرفتن دمای باطن محفظۀ مهم یخچال فریزر آیتم به کارگیری قراردارد

سپر درب

قطعۀ پیشگیری کننده از خراشیده شدن موتور رشته در مقابل براکت جانبی

غربال تصفیه

جهت تصفیۀ آب لوله کشی قبل از ورود به قسمت یخ ساز



:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی


در بعضا مواقع ممکن میباشد در فریزر با بوی بد مواجه گردید.  نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  جستن منبع بوی بد فریزر شما اولی گام برای از دربین بردن آن بوی بد میباشد.البته هر هر کس ماهی و مواد غذایی دریایی زیاد در سردخانه به کارگیری می نماید می‌داند که بوی بد آن در سردخانه میماند حتی هنگامی آن را از یخچال فریزر بیرون می‌کنید. بدترین بخش سردخانه و بوی بد این میباشد که آن بوها می‌توانند به غذای دیگر شما منتقل شوند و بو و مزه آن را وخیم نمایند. خوشبختانه یک معالجه خانگی بی آلایش وجود داراست که می‌تواند به شما در خلاص شدن از شر لکه ها و بوها یاری دهد ، کلیه آنچه شما نیاز دارید یک باکس جوش شیرین میباشد!

چرا جوش شیرین فعالیت می نماید
اسم علمی جوش شیرین بی کربنات سدیم میباشد. این یک مقر ضعیف میباشد که بسته به آنچه در تماس میباشد ، قادر است تحت عنوان یک اسید فعالیت نماید. بوی مو جود در فریزر شما از ذرات غذایی ساخته شده میباشد که در حوالی آن شناور می گردند و در غایت در وعده های غذایی دیگر شما قرار می‌گیرند. قرار دادن یک باکس جوش شیرین در فریزر و یخچال فریزر شما کاری می نماید که بوی مواد غذایی به ذرات جوش شیرین بچسبند. تنها بخاطر بسپارید که جوش شیرین در بخش اعظمی از امر العمل ها به کارگیری می‌شود ، نباید با جوش شیرین که برای خنثی کردن بوها مستعمل میباشد طعام بپزید یا این که برای شست و رفت به کار گیری نمایید. بخشی از فرایند خنثی سازی بدان مضمون‌ میباشد که جوش شیرین ذرات مواد غذایی را جذب کرده و این سبب تغییر و تحول ذائقه جوش شیرین می‌گردد.

با استعمال از باکس های جوش شیرین
یک باکس گشوده گردیده جوش شیرین را در سردخانه و یخچال خویش ذخیره نمایید تا به از در میان بردن بوها یاری دهد. دست‌کم در هر سه ماه یکبار بده بستان خواهد شد ، اگرچه در شکل استارت به جذب بیشتراز حد رایحه ، ممکن میباشد باکس زودتر جایگزین خواهد شد. با قرار دادن باکس کارایی فرمائید به خاطر بیاورید که چه وقتی آن را جایگزین فرمائید. در شرایطی‌که فریزر شما استارت به رایحه کردن کرد ، مجال بده بستان باکس جوش شیرین رسیده میباشد.

جوش شیرین و بوهای دشوار
در‌حالتی که به لحاظ میرسد بوهای بسیار کارکشته در یخچال فریزر وجود دارا هستند ، باطن یخچال فریزر را با جوش شیرین و آب بشویید. این می‌تواند به خلاص شدن از شر بوهای طاقت فرسا یاری دهد. از یک محلول جوش شیرین و آب استعمال فرمائید. برای بوی بسیار مشقت بار ، جوش شیرین و سرکه را آزمون نمایید. سرکه یک محلول طبیعی و پاک کننده طبیعی میباشد. با تزکیه سردخانه ، یه خرده عکس العمل شیمیایی سرکه با جوش شیرین به ضدعفونی کردن ناحیه و از فی مابین بردن بوی سرسخت امداد می نماید.



:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی


همت هیتر المنت فریزر و چگونگی ردوبدل هیتر المنت یخچال فریزر از موردها اساسی در تعمیر و محافظت گونه های فریزر میباشد. نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد فساد هیتر المنت یخچال فریزر اسنوا و درپی آن روش بده بستان هیتر المنت یخچال فریزر اسنوا در کنار دیگر مارک‌های یخچال فریزر مثل آزمایش المنت فریزر الکترو استیل، ارزش المنت سردخانه دوو مثلا نکات مالامال برخورد در ردوبدل هیتر المنت فریزر میباشد. آشنایی قطعات تشکیل دهنده سردخانه مثل هیتر المنت فریزر و همین طور طرز کارایی، عیب یابی و بده بستان هیتر المنت سردخانه قدمت به کارگیری از یخچال فریزر را ارتقاء میدهد. هیتر المنت سردخانه تاوقتی‌که به معرض فرسودگی و فساد و در سود ردوبدل هیتر المنت فریزر نرسیده میباشد، وظیفه این قطعه آب کردن برفک در سردخانه‌های سوای برفک میباشد.

در شرایطی که میخواهید بدانید هیتر المنت فریزر چه میباشد و انگیزه سوختن المنت فریزر چه می باشد، به دنبال با این نوشته خبر نامه سرویس از ما یاور باشید.

 

از برگزیدگان متخصصین شهرتان بدون پول ارزش بگیرید، با آنها چت فرمائید و شایسته ترین را تعیین فرمایید.

تصویب توصیه تعمیر فریزر
شیوه سعی و بده بستان هیتر المنت سردخانه
وظیفه هیتر المنت فریزر چه میباشد؟
طرز تلاش هیتر المنت یخچال فریزر
فرصت کارکرد هیتر المنت یخچال فریزر
انگیزه سوختن المنت سردخانه
علائم فساد هیتر المنت یخچال فریزر
آنالیز یک مثال فساد هیتر المنت سردخانه
انگیزه فساد هیتر المنت یخچال فریزر اسنوا
طریق ردوبدل هیتر المنت فریزر اسنوا
آزمایش المنت فریزر الکترواستیل، مقدار اهم المنت سردخانه، هزینه ردوبدل المنت سردخانه، المنت یخچال فریزر امرسان و در غایت نوع همت المنت ناودانی فریزر اسنوا مثلا مواقعی میباشد که در راست تحقیق در رابطه هیتر المنت سردخانه و بده بستان هیتر المنت فریزر و همین طور فساد هیتر المنت سردخانه اسنوا گزینه محاسبه قرار گرفته‌اند.

در‌این نوشته‌علمی به یک چک کلی هیتر المنت یخچال فریزر، روش ردوبدل آن و همین طور انگیزه فساد هیتر المنت سردخانه اسنوا میپردازیم.

 

 

 

وظیفه هیتر المنت یخچال فریزر چه میباشد؟
هیتر المنت فریزر یک قطعه کاربردی در اشکال یخچال فریزر و یخچال فریزر فارغ از برفک میباشد. این قطعه با سعی مطلوب خویش در حین رقم خورده بازدارنده ساخت‌و‌ساز برفک در‌این مدل فریزر و سردخانه می‌گردد. هیتر المنت فریزر در سه نوع میله‌ی فلزی، میله فلزی پوشانده گردیده با نوار آلومینیومی و سیم پیچ در درون یک لوله‌ی شیشه‌ای در اشکال سردخانه قرار گرفته میباشد.

یخچال فریزر فریزرهای نوفراست یا این که به عبارتی ضد برفک مجهز به هیتر المنت برای دوری از ساخت برفک می‌باشند. در واقع هنگامی که یخچال فریزر استارت به برفک زدن می‌نماید، هیتر المنت فریزر با امر به چنگ آوردن از ترمودیسک و پیروزی الکترونیکی فعالیت برفک زدایی را اعمال میدهد.

 

 

 

هیتر المنت‌ها بر حسب نوع فریزر و یخچال فریزر ارتفاع و ضخامت متفاوتی دارا‌هستند. المنت‌های سردخانه‌های تعالی‌خیس با توان کمپرسور بیشتر، بایستی تعالی‌خیس و مالامال اقتدار‌خیس باشند. محل نصب این المنت‌ها‌ نسبتاً شبیه میباشد. معمولا در پشت یخچال فریزر نصب گردیده و از روش پیچ‌هایی سفت می‌گردد. ولی در سبک‌های سابق‌خیس، این قطعه در ذیل یخچال فریزر نصب می شود.

 

روش کوشش هیتر المنت یخچال فریزر
داشتن داده ها کافی در رابطه هیتر المنت سردخانه در مواقع مواجهه با فساد و ردوبدل هیتر المنت سردخانه بسیار کارساز میباشد. گشوده و بسته کردن مداوم فریزر برای جابه مکان ما یحتاج قرار گرفته در فریزر در طی روز باعث به ساخت و ساز برفک در نصیب سردخانه یخچال فریزر می‌گردد. تولید برفک و آب نشدن به موقع آن به گذر زمان فرصت کارکرد فریزر و سرمایش کافی برای مراقبت وسایل مبتلا مشکل میشود. و به عبارت دیگر از برودت سردخانه کاسته میشود.

 

 

 

اهمیت بالای فرمان برفک زدایی که بوسیله قطعه هیتر المنت فریزر شکل میگیرد با مشاهده این مفاد تماما قابل فهم میباشد.

 

فرصت کارکرد هیتر المنت یخچال فریزر
در نصیب گذشته با روش کوشش هیتر المنت یخچال فریزر و ماهیت کاربردی آن آشنا شدیم. در‌این نصیب به معرفی پروسه تاثیر گذار در چرخه هنگامی سعی هیتر المنت سردخانه میپردازیم.

کمپرسور درنظرگرفته شده در یخچال فریزر گاز را با فشار به سمت اواپراتور جابجایی میدهد.
اواپراتور سوزوسرما را جذب کرده و با به کارگیری از رشته؛ برودت را به فریزر منتقل می‌نماید.
در زمان ایفا این پروسه اپراتور بطور مداوم برفک می زند و در‌حالتی که این برفک‌ها آب نشوند، برودت در یخچال فریزر از در میان می‌رود.
ترمودیسک عملکردی شبیه یک سنسور را داشته و به موفقیت الکترونیکی هشدار جمع شده برفک بر روی اپراتور را می دهد.
پیرو این هشدار اخذ گردیده پیروزی الکتریکی امر استارت عمل را به هیتر المنت سردخانه ارسال می‌نماید.آن‌گاه المنت پر‌نور گردیده و استارت به برفک زدایی می‌نماید.
تکرار روزمره این سعی در شکل تندرست بودن هیتر المنت یخچال فریزر جاری ساختن می شود.

 

 

مشاهده این چرخه ضرورت کاربرد هیتر المنت در یخچال فریزر و اهمیت بده بستان هیتر المنت سردخانه فرصت مواجهه با فساد را نماد میدهد.

 

در \"سرویس از ما\" به شایسته ترین متخصصین تعمیر سردخانه در شهر خویش دسترسی دارید.

مشاهده متخصصین تعمیر سردخانه
انگیزه سوختن المنت یخچال فریزر
یک کدام از انگیزه‌های فساد هیتر المنت سردخانه را می‌قدرت سوختن این قطعه در داخل سردخانه معرفی کرد. عدم اخذ آب به مقدار کافی، اساسی‌ترین انگیزه سوختن المنت سردخانه میباشد. این فرمان پایین تاثیر عمکلرد نامناسب کمپرسور یخچال فریزر و همین طور خلل در سیستم گاز سردخانه فیس میدهد.

 

 

 

علائم فساد هیتر المنت سردخانه
این پرسش به صورت مداوم مطرح میگردد که در صورتی‌که هیتر المنت سردخانه جراحت ببیند، چه مشکلاتی در طرز همت فریزر بوجود می آید؟ در‌این نصیب به تحلیل چندین از اشتباهات و علائم فساد هیتر المنت فریزر می پردازیم.

تعادل در کوشش یخچال فریزر از فی مابین می‌رود، یا این که خیلی سرد گردیده و یا این که در تامین کمترین دمای برای سلامت نگهداشتن مواد غذایی در گیر اختلال می‌گردد.
مشاهده یخ کلفت بر پوشش اپراتور که معمولا بر روی دیوار عقب سردخانه جای دارد، از علائم فساد هیتر المنت یخچال فریزر میباشد.
در طول خموشی بودن پوشش اپراتور، کویل‌های تبخیری را آیتم تحلیل قرار دهید، در‌صورتی‌که آنان بطور بی نقص از یخ پوشیده گردیده باشند، سردخانه پایین تاثیر کارایی نامناسب هیتر المنت مبتلا یخ زدگی گردیده است.



:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1399 | نظرات ()