یخچال فریزر؛ راهنمایی برای انتخاب هوشند
نوشته شده توسط : علی


سردخانه یکی‌از گران‌قیمت ترین اثاثیه خانگی بوده که قرار میباشد  نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد    بالای ۱۰ سال برایتان قدمت نماید. به همین عامل ارزشش را داراست که پیش از خرید مقداری وقت گذارده و در رابطه این وسیله داده ها مفیدی بدست آورید. در این مکان ما مجموع سوالاتی که ممکن میباشد پیش از خرید فریزر به ذهنتان خطور کند را آورده ایم. با در حیث به چنگ آوردن این فاکتورها به یاور ارزش سردخانه خواهید توانست شایسته ترین مدلی که برای منزل تان مطلوب میباشد را خریداری نمائید.

آنچه پیرو خواهید خواند:
چه سایزی از یخچال فریزر برای اینجانب مطلوب میباشد؟
اشکال فریزر
شایسته ترین رنگ سردخانه‌ برای آشپزخانه اینجانب کدام میباشد؟
ترازو مصرف انرژی چه اهمیتی داراست؟
اینجانب به چه نوع یخچالی نیاز دارم؟
به چه امکاناتی برای یخچال فریزر‌ سردخانه نیاز دارم؟
بها فریزر
۱- چه سایزی از فریزر برای اینجانب مطلوب میباشد؟
برای اینکه بدانید چه سایزی از یخچال فریزر برایتان مطلوب میباشد، می بایست به دو نکته دقت نمایید. نخستین اینکه تعداد اعضای خانواده شما یکسری نفر میباشد؟ گزینه دومین که باید در حیث بگیرید، فضای در دسترس برای نصب فریزر‌ است. در ذیل تاثیر هر دو استدلال را در خرید سردخانه تحلیل کرده ایم.

خانواده شما چقدر گرانقدر میباشد؟
در هنگام خرید سردخانه، بسته به اینکه چه تنی چند از اعضای خانواده از آن به کار گیری می نمایند، قاعده ای تقریبی و سرانگشتی وجود دارااست. در حیث تصاحب کردن این ضابطه تا حد متعددی قادر است به شناسایی سایز مطلوب یاری دهد.

تعداد اعضای خانواده وسعت ما یحتاج برای فریزر (لیتر )
در میان ۱ تا ۲ نفر ۲۵۰ تا ۳۸۰
فی مابین ۳ تا ۴ نفر ۳۵۰ تا ۵۳۰
بیش تر از ۵ نفر ۴۴۰ لیتر + به ازای هر نفر ۲۸.۵ لیتر اضافه می‌گردد.
آیا تو آشپزخونه اینجانب جا میشه ؟
پیش از گزینش اندازه سردخانه‌ به طبع مطمئن گردید که برای گوشه های سردخانه خلأ کنار نهاده باشید. ارزیابی فرمائید ملاحظه کنید آیا درِ فریزر‌ به راحتی و به طور بدون نقص گشوده می گردد. همینطور فراموش نکنید برای پشت و بالای یخچال فریزر‌ فضایی در لحاظ بگیرید. به هر اکنون سردخانه مانند هر وسیله برقی دیگری برای کارایی صحیح به تهویه نیاز داراست و گرمای موتور می بایست به خیر و خوبی بیرون خواهد شد. در شرایطی‌که شما سوای در لحاظ دریافت کردن این مسافت ها مدلتان را خریداری فرمائید، در وقتگیر مقطع هزینه بسیار بیشتری برای سردخانه‌ خواهید پرداخت چون یخچالتان برای خنک ماندن بایستی بیشتر عمل نماید که در نتیچه موتور انرژی بیشتری مصرف می نماید.

کوتاه ولی کاربردی!

طبق آنالیز هایی که ما تا کنون جاری ساختن داده ایم، بهتر میباشد در همه وجوه یخچال فریزر دست‌کم به اندازه ۵ سانتی متر جا بگذارید.
۲- اشکال فریزر
اشکال یخچال
فریزرِ یخچال بالا
چنانچه بها فریزر، مصرف انرژی معدود و کاربردی بودن برایتان جزو حق تقدم های خرید یخچال فریزر محسوب میشوند، این سبک به شایسته ترین صورت ممکن شما‌را راضی خواهد کرد.

مزایا
ارزش بسیار مطلوب
ارزان ترین آیتم از حیث مصرف انرژی
توان گزینش بالا
مطلوب خانواده های کوچک و زوج های برنا
معایب
پباده سازی دیرین نسبت به دیگر سبک ها
نامناسب برای خانواده های مالامال جمعیت
برای به کارگیری از مواد غذایی پر کاربرد بایستی هر توشه خم گردید.
یخچال فریزرِ سردخانه تحت
یخچال فریزر هایی که یخچال آن در ذیل جای دارد، راحتی کاربری بسیار خیر و خوبی داشته و شما‌را از دردهای احتمالی کمر در آینده نجات می‌دهد.

مزایا
پباده سازی منطقی سردخانه در ذیل به شما اذن میدهد که به مواد غذایی گزینه نیازتان در فریزر‌ دسترسی بهتری داشته باشید.
سردخانه معمولا مشتمل بر سبدهای پلاستیکی می باشند که به راحتی گشوده و بسته می‌شوند و فضای قابل قبولی دارا‌هستند.
اقتدار گزینش مطلوب در خرید به جهت وجود سبک های متنوع
معایب
بها فریزر زیر نسبت به سبک های سردخانه بالا بیشتر میباشد.
مصرف انرژی فراتر نسبت به سردخانه های یخچال بالا
فریزر ساید بای ساید
داشتن فضای بسیار زیاد و امکان های کاربردی دیگر، سردخانه ساید بای ساید را به آیتم ای عالی برای خانواده های والا تبدیل می نماید.

مزایا
داشتن تجهیزات کاربردی به عنوان مثال آبریز بیرونی و یخ ساز خودکار
مطلوب برای آشپزخانه های آلبوم و مناطقی که نمی توانید در آن فریزر هایی با در بلندمرتبه قرار دهید.
گنجایش بسیار مطلوب برای محافظت مواد غذایی
دسترسی مطلوب خیس برای عده ای که روی ویلچر میباشند.
معایب
آب ریز بیرونی و یخساز وسعت متعددی از فضای یخچال فریزر را اشغال می نماید.
فضای داخلی یخچال فریزر و یخچال فریزر باریک میباشد و برای قرار دادن مواد غذایی بسیار والا مطلوب وجود ندارد.
به جهت صورت ظاهری عریض خویش، در کلیه جا قابل جایگیری وجود ندارد.
دما ممکن میباشد در میان قسمت های بالا و پایینی یخچال اثبات نباشد.
فریزر فرانسوی
یخچال - خرید یخچال فریزر
یخچال فریزر فرانسوی راحتی سردخانه های یخچال فریزر زیر، فضای ذخیره سازی مطلوب و تجهیزات کاربردی را به طور یکجا در اختیارتان قرار می دهد.

مزایا
دارا بودن تجهیزات بسیار زیاد برای مثال یخ ساز و آبریز بیرونی
فضای ذخیره سازی مطلوب
هر دو نصیب فریزر و یخچال برای قرار دادن مواد غذایی بلندمرتبه مطلوب میباشد.
تک تک مزایای سردخانه های یخچال ذیل را دربرگیرنده میگردد.
معایب
اشغال فضای زیاد به وسیله آبریز بیرونی و یخ ساز
پباده سازی ظاهری بسیار گران قدر آن، انعطاف پذیری در محل نصب را کاهش میدهد.
ارزش یخچال فریزر فرانسوی بسیار زیاد میباشد و جزو مورد های لوکس بازار به‌حساب می‌آید.
سردخانه دوقلو
زمانی از فضای کافی برای ذخیره و مراقبت مواد غذایی کلام می‌زنیم، سردخانه دوقلو به خیر و خوبی خویش را علامت میدهد. درین مدلها به جهت یک کدام از بودن قسمت های یخچال فریزر و یخچال فریزر، فضای بسیار متعددی برای ذخیره مواد غذایی در اختیارتان خواهد بود. به این ترتیب راحتی بیشتری جایگذاری مواد غذایی خواهید داشت.

مزایا
انعطاف پذیری در نصب: می‌توانید یخچال فریزر و یخچال را در جاهای متفاوت منزل قرار دهید.
گنجایش ذخیره سازی مطلوب
مزایا
به صورت کلی فضای متعددی را اشغال می نماید. اما در صورتی‌که که بخواهید آنها در کنار هم قرار دهید.
۳- شایسته ترین رنگ یخچال فریزر‌ برای آشپزخانه اینجانب کدام میباشد؟
سردخانه رنگی
استیل ضد زنگ
استیل ضدزنگ رنگ آیتم عشق و علاقه اکثری از خانم های خوش ذوق میباشد. این رنگ با وجود ظواهر خوشگل و جذابی که به آشپزخانه شما می بخشد، مستعد جذب اثر انگشت و لکه های دیگر میباشد. در صورتی هنوز در خرید فریزر به رنگ استیل مصمم می باشید، بهتر میباشد مدلهایی تعیین فرمائید که به رنگ مات بوده و در قبال لکه اثر انگشت مقاومت نیکی از خویش علامت میدهند. ولی بد وجود ندارد بدانید که ارزش سردخانه به رنگ استیل زیاد بوده و می بایست خویش را برای پرداخت هزینه بیشتر نیز مهیا سازید. در نقطه نهایی بهتر میباشد به‌این نکته اشاره کنیم که بدنه این سبک ها خواص آهنربایی ندارند. البته آیا حقیقتا ضروری میباشد که به فریزر استیکر وصل فرمائید؟

بعضا از سبک های لاکچری و جایگاه بالای سردخانه های استیل ظاهری صاف و یک پارچه دارا هستند. این در حالی میباشد که بیشتر سبک های فریزر در بخش جلو پاره ای انحنا دارا هستند. بخش اعظمی از سبک ها هم خواص آهنربایی ندارند. البته اذن دهید از شما بپرسم که چرا به هیچ وجه می خواهید فریزر زیبایی را خریداری نمائید؟

سپید کلاسیک
سردخانه های سپید نسبت به سبک های استیل شل خیس پاک می گردند و ارزش کمتری دارا هستند. با خرید یخچال فریزر سپید علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، دردسر پاک کردن زیاد سردخانه‌ را از روی دوش شما بر می‌دارد. همینطور مورد های بیشتری برای تعیین خواهید داشت.

رنگ های پر‌نور
فریزر های رنگی مدام خوشگل می باشند و برای آشپزخانه های امروزی شایسته ترین انتخابی میباشد که میتوانید داشته باشید. این سبک ها که امروزه محبوبیت آنها با گاز در درحال حاضر بسط میباشد، نمایی خاص به آشپزخانه شما می‌دهند. البته به خیال و خاطر داشته باشید که قرار میباشد این یخچال فریزر به مقطع ۱۰ سال برایتان قدمت نماید. ترندها می‌آیند و میروند و هر سال رنگ دیگری مُد می‌شود. به‌این قضیه تصور کنید که آیا برای ۱۰ سال آینده نیز این رنگ را دوست خواهید داشت؟ در صورتیکه که به منزل ای تازه نقل جای کردید نیز چه طور می خواهید این یخال را در آشپزخانه مکان دهید؟

مشکی
با اعتنا به اینکه ساخت کنندگان متعددی رنگ های مشکی، زغالی و یا این که رنگ های تیره ساخت و ساز کرده اند، می قدرت اظهار کرد که خانواده رنگ مشکی مجدد برگشته میباشد. یخچال فریزر های مشکی جایگزین امروزی و بسیار قابل قبولی برای سبک های سپید میباشند. همینطور لکه اثر انگشت نیز کمتر بر روی آن مشهود است. البته از طرف دیگر به‌این نکته نیز اعتنا کنید که ممکن میباشد فضای آشپزخانه را مقداری بدون‌نور نماید. فریزر های مشکی به خیر در دکوراسون سپید و زردرنگ آشپزخانه مکان میگیرد.

نمای ظاهری شیشه ای
پایانی فناوری در پباده سازی یخچال فریزر به صورت مخلوط فلز و شیشه خویش را علامت داده میباشد. اما این بدان مضمون‌ وجود ندارد که یک پنجره روشن روبروی شما جای دارد. سبک های متنوعی از این نوع در بازار وجود داراست که مستقل از زیبایی، لکه اثر انگشت را به وضوح سردخانه های استیل علامت نمی دهند. سبک های شیشه ای در نور و روشنایی درخشندگی متعددی داشته و وقتی که لامپ ها بی صدا می‌باشند، به طور تقریب نامرئی میشوند. البته سبک های شیشه خصوصیت بسیار مخصوص به شخصی نیز دارا‌هستند. در واقع نمای جلوی سردخانه صاف و یکدست بوده و خواص آهنربایی ندارند. ولی مجدد می‌گوییم که غیر وابستهً چرا میخواهید اینگونه ظواهر زیبایی را با استیکرهای متفاوت بپوشانید؟

۴- معیار مصرف انرژی چه اهمیتی دارااست؟
حدود ۸ درصد قبض برق را فریزر تشکیل میدهد. بدین ترتیب خرید سبک های معدود مصرف در معنای پرداخت هزینه کمتر برای قبض برق میباشد. در حالی که فریزر های بزرگتر انرژی بیشتری مصرف می نمایند، گرید انرژی به شما در مقایسه راندمان موءثر یخچال فریزر امداد خواهد کرد. سردخانه دراین باره پیشرفت بسیار خیر و خوبی داشته و امروزه ما سبک هایی را میبینیم که از گرید انرژی A,A+ و A++ برخوردارند. هر چه گرید مصرف انرژی به A مجاورت خیس باشد، فریزر معدود مصرف خیس میباشد.

۵- به چه امکاناتی برای سردخانه نیاز دارم؟
آب ریز بیرونی و یخ ساز






:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: