نوشته شده توسط : علی


گاهی اوقات کارکرد بی وقفه سردخانه باعث ساخت و ساز مشکلاتی می شود  نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  و فایده‌وری فریزر را کاهش می‌نماید. موردها گفته شده مهم ترین رویکرد‌شغل های از دربین بردن نقص‌ کارکرد بی وقفه سردخانه هست که براساس حق تقدم مشخص و معلوم شد‌ه‌است.یکی مهمترین انگیزه‌های کارکرد بی وقفه یخچال فریزر خلل زمان‌سنج سیستم برفک‌زدایی یخچال فریزر می باشد. هنگامی که یخچال فریزر مجموعاَ به مقطع 8 الی 10 ساعت در روز فعالیت نماید( که مساوی 2 یا این که 3 روز در هفته می گردد) زمان سنج مکانیکی سیستم برفک زدایی چرخه برفک زدایی را آغاز خواهد کرد. در طی این چرخه، کمپرسور به مقطع 20 الی 30 دقیقه بی سر و صدا میشود تا هیتر قسمت تبخیر کننده را برفک زدایی نماید. در فیض در صورتیکه زمان سنج معیوب باشد، چرخه‌های کارکردی کمپرسور به صدق کار نخواهد کرد. بسته به سبک یخچال فریزر‌تان احتمالاً زمان‌سنج در پشت نگهدارنده پایین درب یخچال فریزر در بخش زیرین سردخانه خواهد بود؛ یعنی در کنار پنل کنترلی. در سردخانه‌‎های ساید-بای-ساید نیز احتمالاً در پشت سردخانه قراردارد. فریزر را از برق بیرون نمایید و ترمینال‌های سیستم زمان سنج برفک‌زدایی را بیابید تا متصل بودن جریان موتور یا این که کلید فعال سازی را نظارت نمایید. در صورتیکه زمان سنج مکانیکی باشد، می توانید سوای بی صدا کردن یخچال فریزر و با یک پیچ گوشتی آن را تهیه و تنظیم فرمایید. تیغه راز پیچ گوشتی بی آلایش در شیار میانه زمانسنج قرار دهید و شیار را به آرامی بچرخانید. در حالتی‌که زمان سنج کلید فعال سازی هیتر را پر‌نور نماید، صدای کلیکی خواهید شنید. البته در شرایطی که هیتر فعال نشد یا این که زمان‌سنج پیشرفت هنگامی نداشت، می بایست زمانسنج جدیدی بخرید.

هیتر برفک زدایی
در حالتی‌که هیتر برفک زدایی مبتلا خلل گردد، شاهد کارکرد بی وقفه یخچال فریزر خواهید شد. در زمان چرخه برفک زدایی، هیتر آغاز به ذوب کردن برفک و یخ روی کویل های تبخیر کننده می‌نماید. بعضا تبخیرکننده ها دارنده یک سری هیتر می‌باشند. هیتر از یک سیم در درون تیوبی آلومینیومی یا این که شیشه‌ای تشکیل‌شده میباشد که در تحت یا این که کنار کویل‌های تبخیر کننده قرار گرفته میباشد. یخچال فریزر را از برق مستقل کرده و پوشش نگهدارنده تبخیر کننده را در دیواره انتهایی نصیب یخچال فریزر بیرون نمایید. آن گاه هیترها را یافته و با یک مولتی‌متر متصل بودن جریان آن را آزمایش فرمایید.

ترموستات توقف برفک زدایی
در صورتیکه سردخانه شما بیشتراز حد فعالیت می‌نماید، استدلال آن قادر است معیوب بودن ترموستات توقف برفک زدایی باشد. این سیستم وظیفه خموشی کردن هیتر برفک زدایی را در انتهای چرخه برفک زدایی، وقتی که دمای تبخیر کننده به 35 الی 47 جايگاه فارنهایت یا این که 1.7 تا 8.3 سکو سانتی‌گراد رسد بر عهده داراست. محل آن معمولاً در نصیب تبخیر کننده جای‌دارد و با وصال به فراتر از دمای 35 الی 47 مرتبه فارنهایت یا این که 1.7 الی 8.3 جايگاه سانتی‌گراد مدار آن گشوده می گردد. پس در محدوده این دما می توانید متصل بودن جریان آن را محاسبه نمائید؛ اما یخچال فریزر را از برق بیرون فرمایید تا خطر برق گرفتگی پیش نیاید. در حالتی که سردخانه‌تان از جدیدترین سبک های جان دار در بازار باشد، در دیاگرام سیم کشی خواهید رویت کرد که مقاومت در دست گرفتن جریان (بایاس) داخلی داراست و می توانید ترموستات و هیتر را آزمایش نمائید. فریزر را از برق بیرون فرمائید و به خاطر داشته باشید که: (1) یک هیتر سلامت در هنگام کارکردش و گشوده بودن مدار ترموستات مقاومت بالایی دارااست و (2) در هنگام کارکردش و بسته بودن مدار ترموستات مقاومت پایینی دارااست و (3) جریانش در هنگام بدون صدا بودن هیتر صفر میباشد.

درز بندی درب یخچال فریزر و سردخانه
درب سردخانه و سردخانه شما دارنده درز بندی در اطراف درب میباشد که از مال لاستیک بوده و آهن‌رباهای داخلی داراست تا درب هنگام مسدود شدن در مقابل جریان هوا چفت گردد. در شرایطی که درز بندی معیوب باشد، دمای سردخانه گرم میشود و فریزر برای جبران این ارتقاء دما می بایست کارکرد بیشتری داشته باشد و شاهد کارکرد بی وقفه سردخانه خواهید شد. در حالتی‌که رطوبتی بر روی قفسه ها یا این که در کناره درب یا این که در روزنه جریان داخلی هوا دیدید، درز بندی وخیم گردیده‌است. مطمئن گردید که درز بندی یک‌پارچه و منعطف بوده و شکاف خوردگی ندارد. می توانید ورق کاغذی بر کناره درب گذارده و با تکان ورقه سلامت یا این که معیوب بودن درز بندی را تست نمایید. شست و رفت منظم درز بندی قدمت آن را ارتقا می دهد. چنانچه نیاز به بده بستان درز بندی باشد، میتوانید درز بندی تازه را یه خرده گرم نمایید تا منعطف‌خیس گردیده و نصب آن راحت‌خیس خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: پاک کردن درزبندی یخچال فریزر در سه قدم معمولی

 

موتور حرفه چگالنده
در حالتی که سردخانه‌تان از سبک‌های نو ضد برفک باشد، احتمالاً کویل‌های چگالنده آن با یک رشته خنک میشوند. این حرفه جریان هوا را تامین می‌نماید تا حرارت دفع خواهد شد و در‌حالتی که کارکرد صدق نداشته باشد، فشار کارکردی کمپرسور بیشتر شود. لوله‌های متصل به چگالنده در فضای در میان درب فریزر و یخچال فریزر امتداد دارا‌هستند و در شرایطی که در‌این حیطه حرارت را شم کردید، احتمالاً خلل از حرفه چگالنده باشد. موتور رشته چگالنده معمولاً در بخش زیرین رو به پشت یخچال فریزر و در اطراف کمپرسور جای‌دارد. نخست فریزر را از برق بیرون نمائید و پنل دسترسی در پشت یخچال فریزر را گشوده فرمائید. رشته می بایست آزادانه بچرخد و هرگونه خرده زباله در مسیر تیغه رشته را شست و رفت فرمایید. بهتر میباشد هر از گهگاه این قسمت را با جاروبرقی منزه کنید. هم‌اینگونه سایش و جراحت دیدگی موتور یا این که تیغه را نظارت نمایید تا بدانید آیا بده بستان موتور مورد نیاز میباشد. در‌حالتی که تیغه‌های رشته یا این که بست‌ها و رینگ‌های نگه دارای مجروح باشند، آنان را بده بستان فرمائید. سردخانه را به برق وصل نمائید و توجه فرمایید که رشته در زمان کارکرد کمپرسور بایستی پر‌نور گردد. از یک تعمیرکار مجاز بخواهید تا سلامت بودن سیم کشی و ترمینال‌های موتور حرفه، چفت بودن اتصالات و ولتاژ درست موتور را تحقیق کند.

 

موتور حرفه تبخیر کننده
آیا یخچال فریزر یا این که سردخانه شما بیشتراز حد گرم میباشد؟ آیا دستگاه مدام در حالا عمل میباشد؟ شاید نقص‌ از موتور رشته تبخیر کننده باشد که وظیفه ساخت جریان هوا بدور کویل‌های تبخیر کننده را در طول کارکرد کمپرسور بر عهده داراست. موتور حرفه تبخیر کننده می بایست با پر‌نور شدن کمپرسور پر‌نور خواهد شد و بایستی صدای فعالیت کردن رشته را در نصیب یخچال فریزر بشنوید و جنبش هوا را حس نمایید. سردخانه را از برق بیرون فرمایید و پوشش حفظ کننده رشته را بردارید آیا رشته پوشیده از یخ و برفک میباشد؟ دراین‌صورت اختلال از سیستم برفک زدایی میباشد. آیا تیغه‌های حرفه مجروح یا این که وا رفته گردیده‌اند؟ پس نیاز به بده بستان تیغه حرفه خواهد بود. تحلیل نمایید تا شفت موتور آزادانه بچرخد؛ در صورتی اینگونه نبود، می بایست موتور جدیدی نصب فرمایید. در صورتی‌که هم‌چنان منبع صدا را نیافتید، از تعمیرکار مجازی بخواهید تا با طریق ایزوله کردن صدا منبع آن را بیابد. این فعالیت از عهده خویش شما بر نمی‌آید و قادر است برای شما خطر آفرین باشد.

سیستم مهر و موم
سیستم مهر و موم متشکل از کمپرسور، چگالنده تبخیر کننده و لوله‌های امتداد یافته در بین آنان میباشد. وجود عیب و خلل یا این که زخم دیدگی در هریک از این نصیب‌ها قادر است سبب ساز به فشار مضاعف بر سیستم و کارکرد بی وقفه فریزر و بیشتراز حد سیستم خواهد شد. تعمیر سیستم مهر و موم چیزی وجود ندارد که خویش قدرتمند به اجرا آن باشید چون آکنده‌از گاز خنک سازی میباشد؛ تعمیرات آن می بایست به وسیله تعمیرکار مجاز جاری ساختن پذیرد.



:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی


به چه شکل بوی از بد یخچال رهایی یافت؟ نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  مدام زمانی که می خواهید درب سردخانه خویش را گشوده فرمایید در شرایطی که با بوی نامطبوعی روبه رو گردید حقیقتا دستور ناگوار ای میباشد. خیر فقط اشتهای شما از فی مابین می رود، بلکه اکثر زمان ها زمان ها ارتفاع می‌کشد تا متوجه گردید چه چیزی سبب ساخت و ساز این عطر در باطن سردخانه گردیده گردیده‌است. آیا مواد طعام وخیم گردیده؟ یا این که شاید پاره ای خوراک در قفسه ها ریخته میباشد!

کل مواقعی که اشاره کردیم منجر میشود شما نتوانید از یخچال خویش به خیر و خوبی به کار گیری کنیم. با مواقعی که قصد داریم به شما یاد‌آوری کنیم می توانید از تعمیر سردخانه خویش پرهیز کنید. در مقاله ها یادگرفتن تعمیر فریزر به شما یکسری نکته خیلی معمولی و سرازیر را برای از دربین بردن این رایحه ذکر خوا‌هیم کرد. همدم سایت آشنا باشید.

چه‌طور بوی از بد سردخانه رهایی یافت؟ معرفی شش رویه بی آلایش ولی کاربردی
۱- یخچال را تماما منزه فرمائید
در قدم اولیه شاید مقداری ناامید کننده باشد البته مایحتاج میباشد که هر مواد غذایی که در سردخانه خویش دارید و ممکن میباشد فاسد گردیده باشد یا این که هر چیزی که تاریخ انقضایش کل شد‌ه‌است، خارج بریزید. کل مواد باقی‌مانده را در یک سطل بریزید، آن ها را با یخ بپوشانید و از سردخانه خویش بدور فرمائید.

شما برای اینکه بتوانید مواد غذایی وخیم را از یخچال فریزر خویش بیرون فرمایید، می بایست درب یخچال را گشوده نگه دارید. پس مواد غذایی خویش را(در صورتی هنوز وخیم نشده اند) ذخیره نمایید. همینطور ما یحتاج میباشد فریزر خویش را از برق بکشید. هنگام پاک کردن، مجموع قفسه ها را تماما منزه نمائید، قفسه ها و جا میوه ای را بیرون نمایید تا بتوانید تک تک مناطق را منزه فرمائید. فراموش نکنید که نباید هیچ مواد غذایی باطن سردخانه باقی بماند.

 

۲- از مواد پاک کننده طبیعی استعمال نمایید
اصلی وجود ندارد مواد تشکیل دهنده منزه کننده ها چه چیزی می‌باشند، شما می توانید ماده های شوینده را با مقداری آب رقیق فرمائید اما این فعالیت سفارش نمیشود. خوشبختانه راهکار های پاک کردن طبیعی سردخانه وجود داراست که می‌توانید به سادگی با موادی که در درون خانه دارید یک شوینده خیلی خوب صحیح کنید.

ما به شما سفارش می‌کنیم که تمامی مقاطع یخچال ( دربرگیرنده قفسه ها و بقیه بخشها) می گردد را با نصف فنجان جوش شیرین و آب گرم ترکیب نمائید و پاک نمائید. این مواد را به تک تک قسمت های فریزر خویش مالش دهید. همینطور می توانید ترکیبی از نیمی سرکه سپید و نیمی آب را با یک دیگر ادغام کرده تا علاوه بر برطرف کردن بوی بد سردخانه، منجر درخشش یخچال شما گردد.

 

۳- از در میان موفقیت بوی بد از روی قفسه ها
برای نصیب هایی که بوی فریزر بدون نقص از در بین نمی رود یا این که به مشقت از در بین می رود می توانید یک کاسه نوشابه گازدار را در فریزر خویش نگه دارید تا کل بوهای بد را از در بین برنده شود. البته می‌توانید نوشابه گاز دار را در یک سینی بریزید تا سریع ترین بوها از در بین بروند.

منش دیگری که توصیه می کنیم به کار گیری از قهوه کم آب گردیده است. چون بوی قهوه قادر است سریع خیس جایگزین بقیه بوها خواهد شد.

چند طریق خانگی دیگر نیز وجود دارااست که در‌حالتی که با شیوه های بالا به فیض نرسیدید می‌توانید از یک فنجان سرکه سپید و یا این که یک تکه زغال چوب یا این که حتی یک پیاله جو به کارگیری فرمایید. می‌توانید آحاد روند را یک کدام از یکی‌از آزمایش نمایید و پس از به فیض وصال دیگر ادامه ندهید.

 

اکنون با یک یخچال فریزر منزه آغاز میکنیم :
۴- غذاهای نو را قابل مشاهده نگه دارید
در حالتی که می‌خواهید مواد غذایی ماننده میوه ها و صیفی جات خویش را فراموش نکنید، سفارش می‌کنیم که آن‌ها‌را در قفسه بالا نگه دارید تا هر توشه که درب فریزر را گشوده می‌کنید آن‌ها‌را مشاهده فرمائید. براین اساس شما می‌توانید از مواد غذایی خویش به خیر فایده ببرید تا پیش از اینکه وخیم شوند آنان را رغبت نمائید.

 

۵- از ظروفی به کارگیری نمایید که هوا را عبور می‌دهند
پیتزا یا این که بقایای ساندویچ خویش را داخل ظروف مقوایی خویش حفظ نکنید. ظروف ادویه ها را در قفسه گشوده نگذارید، مجموع مواد را در ظروف خویش محافظت نمائید. با رعایت این مورد ها خیر فقط می‌توانید از مواد غذایی خویش برای بازه زمانی زمان بر به کارگیری فرمایید همچنین از عطر به چنگ آوردن فریزر خویش پرهیز نمائید.

 

۶- تاریخ انقضاء را آنالیز نمایید
مهم‌ترین بخشی که شما بایستی خیلی به آن دقت نمایید تاریخ انقضاء مواد غذایی میباشد. شما هیچ وقت نباید مواد غذایی که از تاریخشان قبل مصرف نمائید. در شرایطی که متوجه شدید مواد غذای شما تاریخ مصرفشان آحاد گردیده سریعا از یخچال فریزر خویش بیرون فرمایید و در سطل آشغال بریزید.



:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی


خرید اثاثیه خانگی در هر خانواده، اشتیاق و هیجان خاصی داراست.  نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد درین میان، خرید فریزر دارنده محبوبیت بالایی میباشد. این گزینش به دو استدلال برای خریدار حائز اهمیت خاصی میباشد: یک این که سپرده گذاری مهمی در منزل به حساب آورده می شود و مستلزم صرف هزینه بالایی میباشد و دوم این که یک کدام از اسباب پر استفاده و پرمصرف محسوب میشود. تحقیق و طاقت، کلید اساسی توفیق در تعیین شایسته ترین سردخانه میباشد. پیش از مبادرت به خرید، دو واحد سنجش اصلی را درنظر داشته باشید: گنجایش سردخانه و مصرف انرژی. در پی با ما باشید تا در ارتباط این دو فاکتور با ارزش، بیشتر بدانید.

ایلنا؛ در تعیین گنجایش و بعد ها، خیلی آلرژی به خرج دهید!

اصطلاح فوت مکعب یا این که لیتر را درارتباط با ظرفیت (گنجایش) فریزر بسیار شنیده اید. شاید برایتان مکان تعجب باشد در صورتیکه بشنوید، می باشند فروشنده هایی که با این مضمون‌ شناخت بدون نقص ندارند و در سوال مشتری صرفا بدین جواب که \"این یخچال فریزر فلان ترازو فوت گنجایش داراست\"، اکتفا می نمایند. فوت مکعب معنا بسیار بی آلایش داراست. هر لیتر، فضایی به اندازه 10 در 10 در 10 سانتی متر را اشغال می نماید. هر فوت مکعب نیز برابر با 28.32 لیتر است، لذا فوت مکعب نسبتاًً برابر با 28 تا مکعب 10 در 10 در 10 سانتی متر خواهد بود. گنجایش سردخانه مطلوب برای یک خانواده یک یا این که دو نفره، در میان 7 تا 12 فوت مکعب و برای یک خانواده کوچک 3 یا این که 4 نفره، میان 12 تا 18 فوت مکعب است. در حالتی‌که بیشتراز 4 نفر میباشید یا این که به انگیزه رفت و آمد و ضیافت ها، خانواده بزرگی به اکانت می‌آیید، سفارش می‌کنیم سراغ فریزر فریزرهای دوقلو، ساید بای ساید یا این که درب فرانسوی بروید. به صورت معمول، اندازه یخچال فریزر فریزرهای ساید بای ساید در بین 20 تا 29 فوت مکعب، دوقلوها در بین 32 تا 41 فوت مکعب و یخچال فریزر فریزرهای درب فرانسوی در میان 18 تا 32 فوت مکعب است. با اعتنا به جدول تحت می‌توانید ادراک بهتری از معدل بعدها اشکال سبک های سردخانه پیش از خرید داشته باشید.

سبک سردخانه

میانگین پهنا (سانتی متر)

میانگین عمق (سانتی متر)

میانگین عمق با درب 90 مرتبه گشوده (سانتی متر)

میانگین طول (سانتی متر)

سردخانه بالا

74

79

147

168

یخچال زیر

74

81

150

170

ساید بای ساید

89

76

114

180

درب فرانسوی

89

74

122

173

 

فعلا که با گنجایش و بعد ها گونه های فریزر آشنا شدید، بهتر میباشد که با خصوصیت های هریک از اشکال یخچال نیز آشنا گردید . همینطور می‌توانید به جدیدترین سبک های این یخچال فریزر فریزرها در بازار نیز دسترسی داشته باشید.

شاید اولی معیاری که در تعیین شایسته ترین ظرفیت به ذهنتان میرسد، اندازه خانواده باشد. ما به شما چندین نکته حائض اهمیت دیگر را تذکر میکنیم که تعیین شل تری داشته باشید. نخستین این که عادات خرید خویش را درنظر داشته باشید. چنانچه مایل نیستید یا این که وقت آن را ندارید که به صورت مکرر جهت خرید به دکان مراجعه نمایید و یا این که در‌صورتی‌که خانواده ای می باشید که ضیافت متعددی دارید، می‌توانید سراغ فریزر فریزرهای با ظرفیت بیشتر بروید. مسئله اصلی دیگر، بعد ها آشپزخانه است، بعدها آشپزخانه شما می بایست طوری باشد که علاوه بر جاگیری مطلوب دستگاه، یک‌سری سانتی متر دور و بر در حوالی دستگاه برای گردش آزادانه هوا و خروج گرمای موتور از پشت سردخانه در چنگ قرار دهد. سفارش می‌کنیم پیش از خرید، بعد ها درب ورودی و راهروها را اندازه بگیرید و مطمئن گردید که سردخانه خویش را می‌توانید تندرست و فارغ از ساخت و ساز خط و خش به آشپزخانه برسانید. همینطور فضای در دسترس کافی برای گشوده شدن درب دستگاه را نیز فراموش نکنید.



:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی


در حالتی که برقتان جدا گردیده و غذاهای باطن یخچالتان گندیده ، نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد   می بایست بوی حقیقتا بدی به مشامتان رسد.
در اینجا به شما می‌گوییم برای رهایی از بوی بد فریزر چه عمل بکنید:
غذاها را خارج بکشید و کلیه چیز را با یک اسپری پاک کننده و ضد عفونی کننده و دستمال منزه نمائید .
تک تک کناره های فریزر را پاک فرمایید به خصوص در قفسه ی پایینی. ۱۲ تکه ذغال قالبی را در دو طبقه یک کدام از درون یخچال فریزر دیگری باطن فریززر بگذارید. مجله ها را مچاله فرمائید و کلیه طبقات و قفسه های یخچال را با آن مالامال نمایید.
درب ها را ببندید و بروید ، به زغال و خبر نامه ها فرصت بدهید تا بوی بد را به خودشان جذب نمایند.

از هنگامی که کلام هدفمندی یارانه‌ها و بالا رفتن بها مصرف انرژی به در میان آمد، پای برچسب انرژی هم به معاش الکترونیک گشوده شد. برچسبی که با نگاه‌کردن به حروف و نمودارهای معین گردیده روی آن درمی‌یابیم وسیله‌ای که قصد خرید آن را داریم چقدر انرژی مصرف می‌نماید و هرماه برای انرژی استفاده شده آن ها چه معیار پول بایستی بپردازید. این برچسب در حال حاضر برچسب انرژی به یک فاکتور گزینه دقت در خرید تبدیل گردیده است. به این ترتیب، یخچال فریزر‌هایی که یخچال آن‌ها در نصیب پایینی‌شان جای دارد شایسته ترین راندمان انرژی را دارا هستند. دومی منزلت مرتبط با آن تیم از سردخانه‌فریزرهایی میباشد که یخچال آن ها درقسمت بالا قرارگرفته میباشد. در پایان هم دوست داستنی‌‌ترین‌ها یعنی سردخانه‌های سایدبای‌ساید قرار می گیرند. هرچند روی برچسب بعضا از ساید بای سایدها آرم A++ چشم میگردد، البته بدانید مصرف انرژی آن ها با صرفه نخواهد بود. پس با اعتنا به ارتقاء نرخ مصرف انرژی بایستی به‌این نکته دقت ویژه داشته باشید و محصولی را تعیین نمائید که برچسب انرژی آن کمترین واحد سنجش مصرف را آرم دهد. برچسب انرژی از G تا A سکو بندی میشود، هر چی ترازو مصرف انرژی به A مجاورت خیس باشد یعنی مصرف آن دستگاه کمتراست پس بهتر میباشد که برای خرید به طبعً از سبک هایی که در جایگاه مصرف انرژی A می‌باشند تنظیم نمایید، تا از نگاه کیفیت و هم از نگاه ترازو مصرف انرژی به صرفه و اقتصادی باشند.

 

به چه شکل برق کمتری مصرف کنیم.

 

در هر منزل‌ای یخچال فریزر و سردخانه لبریز مصرف‌‌ترین وسایل برقی می‌باشند، چون ۲۴ ساعت شبانه‌روز را بی وقفه عمل می‌نمایند. بدین ترتیب با کار به هفت سفارش بی آلایش مصرف برق کمتر گردیده و به قدمت فریزر و فریزرتان افزوده گردد.

تر و تمیز برفک‌های فریزر و فریزرتان را منزه فرمائید تا به طور قشر ضخیمی از یخ درنیاید. هر سال یکبار، نرده‌های پشت سردخانه را از گرد و غبار منزه فرمائید. قشر یخ باطن سردخانه در صورتی حدود سه سانت گردد، دو برابر برق مصرف می‌نماید تا برودت دستگاه را محافظت نماید، هرچند بیشتر یخچال فریزر‌فریزرهای مدرن فارغ از نیاز بدین فعالیت می‌باشند.

بهتر میباشد فریزر را در محل خنک قرار دهید. مصرف دستگاه به مرتبه حرارت اطراف اطرافش بستگی داراست. از جملهً در‌صورتی‌که به مکان اطراف ۱۸ جايگاه سانتی‌گراد در محیطی با دمای ۲۸ رتبه سانتی‌گراد باشد مصرف برق آن ۳۸ درصد ارتقاء پیدا می‌نماید.در فریزر یا این که سردخانه را کمتر گشوده بگذارید. با این فعالیت تا ۵ درصد در مصرف برق صرفه‌جویی میکنید.یخ‌های مواد خوراکی یخ زده گردیده را در درون یخچال فریزر آب نمایید. دراین وضعیت یخچال فریزر به امداد سرمای آزاد گردیده از مواد یخ‌زده، انرژی کمتری مصرف می‌نماید.جدار باطن فریزر را با محلول جوش شیرین و آب هر یک سری وقت یکبار منزه فرمایید.از کنار هم چیدن و چسباندن ظروف درون یخچال فریزر و یخچال فریزر جهت گردش هوا دوری نمائید.اعتقاد نتیجه ها نمائید یخچال فریزر و یخچال فریزر روی یک سطح تراز قرار گرفته و در آن تماما بسته ‌خواهد شد  

 

کمپرسور و یا این که موتور

 

کلمه و واژه Compress در گویش انگلیسی در معنای فشرده سازی میباشد . کمپرسور سردخانه یا این که به عبارتی موتور سردخانه در واقع قلب فریزر میباشد. نقش کمپرسور در سردخانه خیلی بغرنج میباشد ولی روی هم رفته توضیحاتی خوا هیم بخشید که موقع خرید خیلی اهمیت دارااست . وظیفه کمپرسور در فریزر این است که گاز فریون رو در لوله های فریزر را به تکان در آورد. هر چه این گردش بتواند با توان و سرعت بیشتری صورت پذیرد (یعنی هر چه اجبار کمپرسور بیشتر باشد) بهتراست. در واقع اقتدار و ترازو راز و صدای سردخانه رابطه مستقیمی با نوع کمپرسور داراست. کمپرسور سردخانه های جانور در بازار دو نوع می باشند :

 

کمپرسور پیستونی (ساده) یا این که کمپرسور خطی (لینیر)

 

 کمپرسور پیستونی یا این که کمپرسور ساده

 

پایه عمل این کمپرسور ها مبنی بر تکان یک پیستون در درون یک سیلندر میباشد کمپرسور های پیستونی رمز و صدای متعددی دارا‌هستند و برق بیشتری مصرف میکنند . در کل فریزر های ارزان بها از کمپرسور پیستونی به کار گیری میشوند.

 

کمپرسور خطی یا این که کمپرسور لینیر (compressor Linear)

 

کمپرسور خطی یا این که لینیر تکنولوژی جدیدی که در سردخانه های جان دار دربازار به عمل رفته میباشد . کمپرسور های خطی علاوه بر اینکه برق کمتری مصرف میکنند، صدای بسیار یه خرده دارا هستند . در اکثر سردخانه های لاکچری از کمپرسور خطی مصرف شده اند .

 

پس یکی‌از قطعات اساسی سردخانه کمپرسور یا این که به عبارتی موتور میباشد. اعتنا به کیفیت آن بسیار اصلی و ضروری میباشد. قطعه‌ای که بیشترین اهمیت را در سردخانه دارااست، بدین ترتیب بایستی نسبت به کیفیت آن بسیار توجه نمایید زیرا در شکل تعیین نادرست در گیر دردسری والا خواهید شد. شایسته ترین کمپرسور، نوع خطی آن‌ها می‌باشند زیرا علاوه بر همت بالا، دارنده کمترین واحد سنجش صدا هنگام کارکردن میباشند بدین ترتیب عملکرد فرمائید از این نوع کمپرسور در یخچال شما به عمل رفته گردیده باشد و از خرید یخچال فریزر‌ فریزرهای دارنده موتورهای چینی غیروابسته پرهیز کنید. روش منطقی برای دستیابی بدین مقصود هم علاوه بر خرید برندهای دارای اعتبار از نمایندگی‌های مجاز، سند کردن نوع موتور فریزر و مرزو بوم خالق آن در فاکتور خرید شماست.



:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی


وخیم شدن خازن شروع
خازن آغاز فعال سازی کمپرسور را تقویت می‌نماید. در شکل سوختن این خازن، ممکن میباشد نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  کمپرسور فعالیت نکند و چرخه‌ی تبرید برای خنک سازی یخچال فریزر شروع نشود از این رو حاد شدن این خازن می تواند یکی علتهای خنک نشدن سردخانه باشد.

حاد شدن ترموستات در دست گرفتن دما
ترموستات در اختیار گرفتن دما ولتاژ را به کمپرسور، موتور رشته اواپراتور و موتور حرفه کندانسور هدایت می‌نماید. در‌حالتی که ترموستات در اختیار گرفتن دما به صدق فعالیت نکند، ممکن میباشد از سعی سیستم مبرد خودداری نماید. برای اعتقاد از نقص این قسمت، ترموستات را از کمترین تهیه به بالاترین پیکربندی بچرخانید و به صدای آن گوش دهید. در صورتیکه ترموستات کلیک کرد، احتمالاً ایرادی ندارد. در صورتی‌که کلیک نکرد، از یک مولتی متر برای آزمایش تداوم ترموستات به کار گیری فرمائید. در حالتی‌که ترموستات در اختیار گرفتن دما در هر تنظیماتی تداوم نداشته باشد بایستی آن را بده بستان نمایید. آزمایش و بده بستان این قسمت در تخصص یک تعمیرکار میباشد.

کاغذ‌ی در دست گرفتن دما
موفقیت در اختیار گرفتن دما ولتاژ موتورهای کمپرسور و حرفه را تأمین می‌نماید. در صورتی‌که شیت‌ی در اختیار گرفتن دما معیوب باشد، بازدارنده از ارسال ولتاژ به سیستم خنک کننده می گردد. با این درحال حاضر، این یک حادثه رایج وجود ندارد. هنگامی در اکنون کاوش برای علتهای خنک نشدن سردخانه می‌باشید، اکثری از مواقع به خطا نقص‌ را به صفحه های در اختیار گرفتن دما نسبت می‌دهید در حالی که‌این مسئله صحیح وجود ندارد. پیش از ردوبدل شیت‌ی در دست گرفتن، در آغاز بقیه علتهای خنک نشدن سردخانه را تست نمایید. چنانچه هیچ یک از اجزای دیگر معیوب نبودند، بده بستان کاغذ‌ی در اختیار گرفتن دما را در لحاظ بگیرید.


وخیم شدن ترمیستور
ترمیستور دمای سردخانه را در دست گرفتن کرده و عدد اندازه‌گیری گردیده را به کاغذ‌ی در دست گرفتن اعلام می‌نماید. برگه‌ی در دست گرفتن مبنی بر تلاوت ترمیستور، برق کمپرسور و رشته اواپراتور را تهیه و تنظیم می‌نماید. در شرایطی که ترمیستور معیوب باشد، ممکن میباشد کمپرسور و رشته اواپراتور به صحت عمل نکنند. در فیض این قضیه می تواند یکی‌از علتهای خنک نشدن سردخانه باشد. برای تشخیص معیوب بودن ترمیستور، آن را با استعمال از مولتی متر آزمایش فرمایید. مقاومت ترمیستور بایستی یار با دمای یخچال فریزر تغییر تحول نماید. در شرایطی‌که مقاومت ترمیستور تغییر‌و تحول نکرد یا این که ترمیستور پیوستگی نداشت، می بایست ترمیستور را بده بستان نمائید.

وخیم شدن پیروزیِ مهم
بُرد در اختیار گرفتن اساسی ممکن میباشد حاد خواهد شد این یکی‌از پرخرج‌ترین علتهای خنک نشدن سردخانه میباشد. با این اکنون؛ این زمینه لزوماً انگیزه مهم وجود ندارد. پیش از ردوبدل بُرد در اختیار گرفتن مهم، تک تک قطعاتی که معمولاً تست میگردند را تست نمایید. درصورتی که هیچ یک از اجزای دیگر معیوب نبودند، ردوبدل برگه‌ی در دست گرفتن اساسی را در لحاظ بگیرید.در کنار این ایرادات ممکن به اختلال عمل نکردن آبسرد کن فریزر هم بربخورید که راهکار های آن در نوشته‌ی‌علمی ای در وبسایت ما جانور میباشد.

صحبت نهایی
همان طور که درین نوشته‌علمی دیدید، علتهای خنک نشدن سردخانه بسیار کلان میباشد و لزوماً ناشی از حاد شدن بخشی از فریزر هم وجود ندارد. خیلی از مواقع با ساخت تغییرات کوچکی می توانید این ایراد را رفع کرده و نیاز به امداد به چنگ آوردن از یک تعمیرکار هم ندارید. ولی گهگاه هم قسمت‌های گوناگون آن وخیم شد‌ه‌است که موضوعی تماماً طبیعی میباشد و به راحتی بوسیله یک تعمیرکار رشته‌ای برطرف شود.



:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی


یخچال فریزر شما یک کدام از مهم ترین و گران‌ترین اثاثیه خانگی شماست که میخواهید  نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  بیش تر از 10 سال را با آن سپری نمائید. به این ترتیب بایستی برای خرید یک فریزر خوب وقت کافی بگذارید و به اندازه کافی برای گزینش شایسته ترین برند سردخانه تحقیق فرمایید. از آن جایی که تنوع مارک، سبک و بها یخچال فریزر در بازار زیاد میباشد ممکن میباشد در گزینش یک یخچال فریزر مطلوب در گیر سردرگمی گردید. به همین برهان ما در‌این نوشته‌ی علمی کاراباما با دقت به تجربیات کارشناسان و تکنسین های فنی خویش کارایی کرده ایم برندها و سبک های متعدد سردخانه اعم از پرطرفدارترین و شایسته ترین برند فریزر های آمریکایی، آسیایی، اروپایی را از دید کیفیت، عملکرد، پباده سازی و همینطور ارزش سردخانه آیتم چک در اختیار بگذاریم. براین اساس فهرستی از گزینه‌های ضروری را تحت عنوان شایسته ترین راهنمای خرید یخچال فریزر تهیه و تنظیم کرده ایم و با معرفی تنی چند از شایسته ترین برند های سردخانه فرنگی و اهل ایران به شما امداد میکنیم تا یخچالی که مطلوب خانواده‌تان میباشد را خریداری فرمائید.

اندازه فریزر
تعداد خانواده شما یک سری نفر میباشد؟
مبتنی بر تعداد نفراتی که از فریزر استعمال می‌نمایند، میتوانید از جدول راهنمای خرید یخچال فریزر از دید تعداد اشخاص خانواده استعمال نمایید:

تعداد اشخاص خانواده وسعت سفارش گردیده یخچال فریزر
1 تا 2 نفر 250-380 لیتر
3 تا 4 نفر 350-530 لیتر
بیشتراز 5 نفر 440 لیتر به بالا

نکته:

ما فریزر های کوچک را سفارش نمی‌کنیم، چون به‌طورکلی به سمت فایده‌وری انرژی کمتر (سعی کمتر) متمایل می‌باشند و در درازمدت هزینه‌های بیشتری را به شما زور می‌نمایند.
بهتر میباشد قدری آینده‌نگر باشید و در شرایطی‌که قرار میباشد در آینده در حدود اعضای خانواده شما اضافه خواهد شد، برای هر عضو مازاد خانواده 5L بعلاوه فضای سردخانه را در حیث بگیرید.
آیا اندازه سردخانه مطلوب خواهد بود؟
مطمئن گردید اندازه موردنظر شما برای فریزر متناسب با فضایی میباشد که می خواهید سردخانه را در آنجا قرار دهید. فضایی که یخچال فریزر را در آنجا قرار می‌دهید بایستی از همگی طرف به‌سیرتکامل‌ای باشد که هوا بتواند آزادانه در حوالی آن گردش نماید و فضای کافی برای خروج گرمای موتور در پشت فریزر وجود داشته باشد.

بر طبق یک قاعده کلی، یخچال فریزر شما می بایست دست‌کم از هر طرف به‌اندازه 5 سانتی‌متر از دیوارها مسافت داشته باشد.

با به کار گیری از یک متر، بعدها درب ورودی و راهروها را اندازه بگیرید و مطمئن گردید که فریزر تازه خویش را می توانید سلامت و فارغ از ساخت‌و‌ساز خط و خش بر روی بدنه آن به آشپزخانه برسانید (بخصوص در حالتی که قصد شما از خرید این میباشد که می خواهید اندازه فریزر را والا‌خیس نمائید).

در قسمت بعدی بابیان مزایا و معایب سبک های گوناگون سردخانه شمارا بیشتر با کاربرد و راهنمای خرید فریزر بالا و سردخانه ذیل، یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال فریزر دوقلو و درب فرانسوی آشنا میکنیم.



:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی


سفارش اول این میباشد: شاید برایتان خنده دار باشد که بگوییم مکان فریزر در کابینت آشپزخانه میباشد! نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  ولی صراحتا میگوییم که برای فریزر ساید بای ساید خویش قابی از کالا کابینت صحیح فرمائید. این کادر سبب می گردد که یخچال فریزر با تمام دور و اطراف یک پارچه به حیث رسد. برهان مهم این فعالیت این میباشد که فریزر‌های ساید بای ساید خصوصا سبک‌هایی با اندازه‌ای والا‌خیس از ۳۲ فوت، عمق متعددی دارا هستند تا فضای ما یحتاج را از روش این عمق تامین نمایند.

پس در شرایطی‌که سردخانه را بصورت معمولی در آشپزخانه قرار دهید، روءیت کرد بصری منزل را با سه وجه سردخانه مشغول میکنید و کل نگاه‌ها به سردخانه معطوف میشود.

با ایجاد کرد فریم کابینتی، خیر صرفا سردخانه خویش را مخفی نمیکنید، بلکه به گوشه و کنار یک رمز و صورت امروزی میبخشید. علاوه بر این، میتوانید با پباده سازی یک جعبه در فضای بالای سردخانه، فضایی برای بعضی از گزینه‌های غیر ضروری بسازید.

تنها این قضیه را در حیث داشته باشید که از قرار دادن اشیای سنگین در کابینت بالای فریزر بپرهیزید، زیرا ممکن میباشد سبب ساز شکستن و سقوط کابینت یخچالی گردیده و به ساید‌بای‌ساید صدمه بزنید. اما راه‌حل فوق صرفا برای فریزر‌های ساید‌بای‌ساید وجود ندارد. امروزه پای سردخانه‌های گرانقدر به راحتی به آشپزخانه‌ها گشوده گردیده و این فرمول برای آن ها نیز کاربرد داراست.

بیشتر بخوانید: ایده‌هایی موءثر و کاربردی برای پباده سازی دکورا سیون آشپزخانه کوچک


فریزر کوچک، ماشین را در پارکینگ قرار دهید
بدین گزاره تصور کنید: جاسازی فریزر در کابینت! فریزر‌های کوچک یا این که مینی یخچال فریزر‌ها، یک وسیله ضروری نیستند، البته احتمال این‌که شما به آن نیاز پیدا کرده‌باشید هم نادر وجود ندارد. در حالتی که به یک مینی سردخانه نیاز دارید، شایسته ترین جا برای آن پایین کابینت آشپزخانه میباشد. این وسیله به طور تقریب متساوی با ماشین لباسشویی یا این که ماشین ظرفشویی میباشد. پس می توانید در کنار آن و پایین کابینت جاسازش فرمائید. در عین درحال حاضر یکی‌از شایسته ترین نقاط برای مراقبت این وسیله، در اتاق خواب و کنار تخت میباشد. در صورتی‌که به چیدمان امروزی اهمیت نمی‌دهید، مینی یخچال فریزر می تواند در کنار باقی اسباب شما و در آشپزخانه قرار گیرد، یک گلدان روی آن قرار دهید و یا این که آن را کنار یک مجسمه تبارک گچی سپید که روی زمین میباشد بگذارید، با یک سری کتاب تزئینش فرمایید و به‌این شکل به فضا آشپزخانه حالا و هوای جذابی دهید.

دسترسی به آب و برق را فراموش نکنید
شاید ورودی آشپزخانه شایسته ترین نقطه برای جاسازی فریزر در آشپزخانه باشد، یا این که شاید یک خلأ والا دارید که جان می دهد برای گذاشتن یخچال فریزر، ولی هر دو نقطه با پریز برق مسافت متعددی دارااست. یادتان باشد که آشپزخانه محل خطرناکی برای سیم‌کشی سردخانه میباشد. هربار که گاز را پر‌نور میکنید یا این که شیر آب را گشوده میکنید، یک سیم‌کشی معیوب ممکن میباشد جان شمارا به خطر اندازد. شاید یافت کردن مکان فریزر در کابینت آشپزخانه فعالیت معمولی‌ای نباشد، البته عملکرد فرمایید که تا حدامکان از سیم‌کشی اضافه خودداری کنید.

چنانچه فریزر سایدبای ساید دارید، آن را در اطراف شیر آب قرار دهید تا از شلنگ بزرگی به کار گیری نکنید. فراموش نکنید که سیم برق را فارغ از رابط به پریز وصل نکنید.

تک تک یخچال فریزر فریزرهای اسنوا در یک نگاه

چه محلی برای قرار دادن فریزر در آشپزخانه مطلوب وجود ندارد
راحتی گشوده و مسدود شدن درب سردخانه یک موضوع اصلی میباشد. سردخانه را در محلی قرار ندهید که گشوده و بسته کردن درب آن متوجه کوچک‌ترین محدودیتی باشد. فکر کنید که بعداز مدتی درب فریزر ساید بای ساید شما به وسیله کابینت قر گردیده باشد، یا این که رنگ متال و استیل آن خراش‌های واضحی بردارد. چیز‌های دردناک متعددی در عالم می باشد، و واقعا یک کدام از آن ها بی‌سرازیرشد شدن فریزر سایدبای‌ساید لوکس منزل میباشد.

صراحت دارد که قبلا از مینی یخچال فریزر‌ها سخن کردیم و گفتیم که مکان یخچال فریزر در کابینت چطور میتواند چیدمان منزل را دست‌خوش تحول اصلی نمیاد. یخچال فریزر پنهان در کابینت یک آیتم مطلوب میباشد، البته نباید فراموش نمائید که تبادل و گردش هوا برای فریزر، نقش اکسیژن را برای تن موجودات زنده داراست.

نباید فریزر را در معرض فروغ و روشنایی خورشید قرار اعطا کرد. پس نوری را که از پنجره وارد آشپزخانه میشود ذیل حیث بگیرید. آن را در کنار اجاق‌گاز هم قرار ندهید، اجاق‌گاز منبع ساخت و ساز گرمای آشپزخانه میباشد، منوط به اینکه از آبگرم‌کن خبری نباشد.

بدین ترتیب هر دو آیتم را دور از شوخی بگیرید. گرما منجر می شود که موتور یخچال فریزر به خیر فعالیت نکند و در بلند زمان در گیر فساد گردد. زمینه دیگر اینکه گرما و نوروروشنایی سبب ساز زردرنگ شدن بدنه یخچال فریزر‌هایی میشود که رنگ‌ آن ها پر‌نور میباشد. مطمینا تا اینجای نوشته‌ی علمی متوجه شدید که چه محلی برای قرار‌دادن یخچال فریزر در آشپزخانه مطلوب وجود ندارد. تا پایان با ما یار و همدم باشید.

کلام انتها اسنوا
بیایید در آخر به‌این پرسش جواب دهیم که در واقعیت محل قرار گیری سردخانه کجاست؟‌ آشپزخانه یا این که اتاق خواب؟ آیا نشیمن مکان خیر برای قرار دادن آن میباشد؟ هر شکلی از پلان منزل، می‌تواند جواب متفاوتی بدین سوال ارائه دهد. منزل کوچک، نمی‌تواند پذیرای یک یخچال فریزر تعالی باشد. این به عبارتی بوستان کردن اسمان‌خراش صد طبقه در یکی‌از کوچه‌های تنگ و بن بست خیابان انقلاب میباشد. پس محل مطلوب قرار گیری یخچال فریزر خیلی هم بی آلایش وجود ندارد!

ولی در شرایطی‌که به سردخانه خویش عشق دارید، راه‌حل‌های دیگر میتواند راهگشا باشد. آشپزخانه را برای این هیولا خلوت فرمایید، یا این که این‌که آن را به مکان دیگری از منزل منتقل نمائید.

این پاسخ ما بدین پرسش بود. به‌این‌که در یک منزل با گنجایش تایید کمتر، چطور یک یخچال فریزر اضافه را مکان دهیم. ممکن میباشد شما به‌این پرسش، با دقت به نیاز خویش جواب دیگری دهید. برای مثال آن را بلافاصله بفروشید. یااینکه بسته‌بندی کرده و آن را در انباری به خاک بسپارید.



:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی


4 انگیزه بسته نشدن درب فریزر
انگیزه بسته نشدن درب فریزر سوالی میباشد که در طول به کارگیری از این دستگاه برای تمامی ی ما پیش می‌آید. نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد به عنوان مثال ی عارضه ها بروز این نقص‌ می شود به این موردها اشاره نمود:

فساد لاستیک به دور درب فریزر
ایراد در لولای درب فریزر
مالامال بودن مواد غذایی و عدم دکوراسیون صحیح در یخچال فریزر
تراز نبودن فریزر
فساد لاستیک بدور درب یخچال یا این که برآمدگی و وارفته شدن سبب ساز نقص‌ در مسدود شدن در می گردد
فساد لاستیک بدور درب یا این که برآمدگی و وارفته شدن لاستیک سردخانه از انگیزه های بسته نشدن درب دستگاه میباشد.

در جواب به‌این پرسش که چرا درب یخچال صحیح بسته نمی‌شود میتوان به معیوب شدن لاستیک بدور درب سردخانه و یا این که وخیم شدن لولا درب دستگاه اشاره نمود.

اولی و شایعترین انگیزه بسته نشدن درب سردخانه وخیم بودن لاستیک بدور درب فریزر است.
وقتی که لاستیک های درب سردخانه مشکل داشته باشند بازدارنده از مسدود شدن آن میشوند.
از عارضه ها دیگر بسته نشدن درب یخچال میتوان به برآمدگی یا این که وارفته شدن درز بندی یخچال فریزر اشاره نمود.
در حالتی‌که درز بندی یخچال فریزر فریزرتان نقص‌ داشته باشد، منجر ورود هوای گرم به درون یخچال فریزر می‌شود.
در بخش لاستیک های درب یک آهنربا وجود دارااست که به دیواره فریزر چسبیده و بازدارنده از خروج سوزوسرما از باطن سردخانه میگردد.
در‌حالتی که این آهنربا توان جذب کمتری داشته باشد یا این که لاستیک درب پاره گردد موجب بسته نشدن درب یخچال میگردد.
قطعا بخوانید: نمایندگی تعمیرات فریزر تکنوکیت
منزه نبودن لاستیک یا این که درز گیر درب یخچال سبب نقص‌ در مسدود شدن درب فریزر میگردد
منزه نبودن لاستیک درب از سایر انگیزه هایی میباشد که چرا درب فریزر صحیح بسته نمی شود.
از سایر انگیزه های بسته نشدن درب فریزر می شود به پاک نبودن لاستیک ها اشاره نمود.
چنانچه لاستیک های درب یخچال منزه نباشد و مواد غذایی روی آن بریزد سبب ساز می‌گردد آهنربای درب به صحت فعالیت نکند.
مدام یادمان باشد لاستیک های درب را با ماده شوینده و دستمال پاک تمیز کنیم تا بازدارنده خروج سوزوسرما از یخچال گردد.
مطلقا بخوانید: نمایندگی تعمیرات سردخانه دوو
ردوبدل لاستیک فریزر برای خلل بسته نشدن درب
بدین ترتیب برای حل اختلال بسته نشدن درب سردخانه مبادرت به بده بستان لاستیک بدور درب فریزر و یا این که محکم کردن لولا درب فریزر با به کارگیری از پیچ گوشتی فرمایید.در ذیل به طور گروه بندی گردیده توضیح داده ایم.

1. محاسبه کردن فساد لاستیک درب فریزر
برای حل اختلال بسته نشدن درب فریزر که به جهت لاستیک به دور درب تاسیس شده است در آغاز می بایست اعتقاد و باور نتیجه ها نمائید که لاستیک بایستی ردوبدل خواهد شد.برای این فرمان یک منش بی آلایش وجود دارااست:
یک تکه برگه را لای درب سردخانه قرار داده و درب را ببندید.
بعد کارایی فرمایید به آرامی ورقه را خارج آورید.
در حالتی‌که برگه به آسانی خارج آمد پاسخ سوالتان که چرا درب سردخانه صحیح بسته نمی‌شود را گرفته اید و بایستی مبادرت به بده بستان لاستیک درب یخچال فریزر فرمائید.
شما همینطور می‌توانید وقتی که درب یخچال بسته میباشد دست خویش را در حوالی این نوار پلاستیکی بگیرید.
در صورتی سرمایی شم کردید یعنی نوار نشتی دارااست.
در صورتی‌که لاستیک درب فریزر تان نیاز به تعمیر داشت میتوانید با به کارگیری از پیچ گوشتی پیچ ها را گشوده کرده یا این که در حالتی که چسب بود با یاری یک شمشیر لاستیک را از پنل درب جداگانه نمائید.
مسلما بخوانید: نمایندگی تعمیرات فریزر مجیک
2.نوع واشر مایحتاج برای سبک یخچال فریزر خویش را گزینش فرمائید.
برای انتخاب سبک آن، راهنمای سردخانه خویش را تحلیل فرمایید.
شما می‌توانید نوع سبک چاپ گردیده را در باطن و یا این که روی پوشش کتابچه راهنمای مخاطب را پیدا فرمائید.
در حالتی که نمیتوانید سبک سردخانه خویش را انتخاب فرمایید، با تعمیرکار فریزر تماس حاصل نمایید و از او یاری بخواهیدشما همینطور میتوانید یک قطعه کوچک از لاستیک دو درب فریزر خویش به یک دکان خرده فروشی برده از از فروشنده موعظه بخواهید.
مطلقا بخوانید: نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس
3.لاستیک تازه را برای حل خلل بسته نشدن درب یخچال فریزر فراهم نمایید.
لاستیک بایستی از مرتبه حرارت مطلوب برای اتصال به درب سردخانه برخوردار باشد.
پیش از مبادرت به اتصال لاستیک به درب برای مقطع مجال کوتاهی آن را در یک پیاله آب ولرم قرار دهید
بعد از آن مبادرت به اتصال لاستیک بدور درب فرمایید.
4.لاستیک معیوب را از یخچال فریزر بیرون نمائید.
طرز حذف ممکن میباشد بسته به خاصیت یا این که مواد حفظ کننده لاستیک جانور در سردخانه شما گوناگون باشد.
لاستیک را روی سردخانه و سردخانه خویش چک نمایید تا متوجه گردید چطور در محل حفظ می‌گردد.
لاستیک ممکن میباشد با نوار چسب و یا این که پیچ های که آن را به پانل درب سردخانه و سردخانه وصل گردیده باشد.
برای حذف لاستیک معیوب از ابزار یا این که نحوه های مطلوب استعمال فرمائید.
از جمله، در صورتی‌که لاستیک به واسطه پیچ ها نگه داشته گردد،برای برداشتن پیچ ها از پیچ گوشتی به کارگیری فرمایید.
در‌حالتی که نوار چسب در مکان خویش قرار داشته باشد، از خنجر به کار گیری نمائید تا لاستیک را از پانل درب بیرون نمایید.
برای بیرون کردن لاستیک در حل ایراد بسته نشدن درب یخچال فریزر از یک طرف آغاز فرمایید و پیش بروید.
قطعا بخوانید: سرویس ها نمایندگی تعمیرات فریزر آدمیرال
5.نظافت کردن رده لاستیک
پیش از اتصال لاستیک درب نو (در نوشته‌علمی چرا درب فریزر صحیح بسته نمی شود پیشنهاد میشود) ذیل مقام لاستیک درب را منزه فرمایید.این به شما این قابلیت را می‌دهد که هر مشکلی که از لاستیک سابق ارثیه میباشد را حذف فرمایید. مانند چسب یا این که خاک که ممکن میباشد در هنگام استعمال از لاستیک تازه برای حل اختلال بسته نشدن درب سردخانه شما‌را در گیر اختلال نماید. به کار گیری از اسفنج با ماده شوینده ریکا و آب گرم برای تزکیه باقی‌مانده لاستیک گذشته قادر است مطلوب باشد.

6.برای جایگزین کردن لاستیک نو نیاز به اثاثیه مطلوب دارید.
بسته به سازنده واشر و یخچال فریزر و یخچال فریزر، ابزارهای لازم برای اتصال لاستیک ممکن میباشد گوناگون باشد.
به راهبرد های لاستیک تازه خویش رجوع‌نمایید تا معلوم گردد کدام اثاثیه لازم میباشد. مانند پیچ گوشتی , نوار چسب و غیره
7.وصل کردن لاستیک نو برای حل اختلال بسته نشدن درب یخچال فریزر
حال فرصت آن رسیده که برای حل ایراد بسته نشدن درب سردخانه در نوشته‌علمی چرا درب سردخانه صحیح بسته نمی شود لاستیک نو را به پانل درب متصل نمائید.
در آغاز لاستیک را بر درب قرا دهید تا یقین نتایج فرمائید که از هر طرف در موضع صحیح قرار می گیرد.
هر طرف را صاف فرمائید تا اعتقادوباور نتیجه ها گردد که در قبال پانل درب هیچ سیرتکامل ضربه و یا این که کناره های پیچ خورده نخواهد داشت.
برای جایگزین لاستیک به پانل درب از ابزار و اثاثیه آیتم به کار گیری به وسیله تولید کننده به کار گیری نمایید.
مانند پیچ،چسب، و یا این که سیمان لاستیک.
درصورتی که برای چسباندن لاستیک تازه از سیمان لاستیک یا این که چسب به کارگیری نمائید.
ممکن میباشد ما یحتاج باشد پیش از آغاز مفتوح کردن و بستن یخچال فریزر و یخچال فریزر دوباره، مواد مایحتاج را کم آب فرمایید.
مطلقا بخوانید: نمایندگی تعمیرات فریزر هورر
سفت کردن لولای در برای جواب به پرسش چرا درب فریزر صحیح بسته نمی شود
فساد لولا درب و ادله گشوده ماندن در سردخانه نیز از سایر انگیزه های شایع است.

 



:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی


در‌این نوشته‌ی‌علمی طریق های شست و رفت یخچال فریزر را همپا با یادگرفتن پاک کردن نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد و خدمت کندانسور دستگاه را برای شما شرح داده ایم تا از بوی بد و آلوده بودن سردخانه ، یخچال یا این که ساید بای ساید خویش خلاص گردید . همینطور در حیث داشته باشید که پاک کردن سردخانه به طور تروتمیز منجر می‌گردد کمتر نیاز به تعمیر فریزر پیدا فرمایید و در هزینه ها صرفه جویی فرمایید .

 

راهنمای تمیز کاری و خدمت یخچال فریزر سامسونگ
برای تمیزکاری یخچال فریزر و پاک کردن قفسه ها و کشوها نخست دستگاه را از برق بکشید. تک تک مواد غذایی درون سردخانه را بیرون نموده وآنها را روی یک میز قرار دهید تا یخچال فریزر به طور کامل تخلیه شود. شما میخواهید خلأ داشته باشید تا بتوانید به‌راحتی بتوانید مورد ها موردنظر را تر و تمیز نمایید. شایسته ترین فرصت برای این عمل وقتی میباشد که مقدار خوراک در فریزر شما نادر باشد. مانند پیش از خرید هفتگی خویش که‌این مورد منجر می گردد که اقلام بسیار کمتر برای جابه‌جایی وجود داشته باشد. سردخانه خویش را بیش تر از یک ساعت بی صدا نکنید چون بعضا از مواد غذایی ممکن میباشد در یک‌مجال نسبتاً کوتاه در معرض خطر قرار بگیرند. داشتن یک کولر گازی در فصول گرم سال می تواند از فاسد شدن مواد غذایی در طول شست و رفت یخچال فریزر پرهیز نماید. در حالتی‌که یخچال فریزر و یخچال را در آب‌وهوای سرد منزه نمائید ، ممکن میباشد بتوانید مواقعی را در بیرون از خانه خویش قرار دهید.

 

هرگونه غذای ما‌نده ، کپک‌زده ، غیرقابل‌تناول کردن و یا این که هرگونه غذای مشکوک را خارج بیاورید. در شکل قابلیت، از کیسه مقاوم برای پرهیز و نشت آن به کار گیری کنید. فریزر را بایستی به طور هر ساله یا این که سه‌ماهه منزه کرد. نگه‌داشتن بیش‌ازحد بعضا از مواد درون سردخانه برای ما هشدار محسوب میشود ، درصورتی‌که ما تماماً آنها را فراموش کرده‌ایم.
تاریخ انقضا و شیوه به کار گیری فرآورده را چک نمایید. این‌ها معیارهایی می‌باشند که به ما یاری میکنند تا متوجه بشویم کدام مورد ها بایستی از سردخانه پاک گردد. مواقعی را که بعید به حیث میرسد مورداستفاده قرار دهید از در میان ببرید. پس‌ازآن مطمئن گردید که منزل شما از مجموع مواد غذایی که شما خارج میکشید بوی بد نگیرد.
هر قفسه کشویی را از یخچال فریزر خارج بیاورید. برای ایفا سریع‌خیس این فعالیت ، زمانی‌که میخواهید قفسه یا این که کشو یا این که مانند آن را بردارید، آن را در مجاورت کاسه‌شویی آشپزخانه قرار دهید، چون در آنجا پاک کردن بسیار سهل وآسان‌خیس خواهد بود.
برای تزکیه سریع، موردنیاز وجود ندارد که مجموع قفسه‌ها را خارج بیاورید. البته ایفا این فعالیت نظافت کردن را ضمانت می‌نماید.
قفسه‌ها، کشوها و دیگر سطح های را با دست بشویید. شستن آنها با صابون خانگی مطلوب خواهد بود.
بیشتر مواقعی که از یخچال فریزر خویش خارج آورده‌اید، مطلوب وجود ندارد یا این که نباید در یک ماشین پیاله‌شویی تفاهم نامه. بجای ماشین کاسه‌شویی میتوانید با استعمال از کف صابون خانگی ، یک برس خوب یا این که اسفنج مطلوب آغاز به نظافت کردن قفسه ها و کشو های فریزر خویش نمایید.
هیچوقت قفسه شیشه‌ای سرد را با آب گرم نشویید. تغییر‌و تحول ناگهانی دما ممکن میباشد سبب ساز شکستن شیشه خواهد شد. برای شستن شیشه ها از آب سرد استعمال نمائید یا این که قفسه را خارج بیاورید و پیش از شستشو آن را به دمای اتاق برسانید.
درباره ی کثیفی‌های خیلی زیاد یا این که لکه‌های سنگین نگران نباشید و از آب گرم و آمونیاک برای پاک کردن آن ها به کارگیری نمائید.
باور نتایج نمایید که قفسه‌ها و کشوهایی که خارج آورده‌اید پیش از ورود به فریزر و یخچال، به‌طور بی نقص کم آب‌شد‌ه‌است.
درون فریزر را با محلول تمیزکننده موردنظرتان پاک نمایید. هرگونه لکه‌های گران قدر یا این که به یادماندنی را به طور کامل تمیزکنید و تمامی مقاطع ما‌نده را با یک پارچه یا این که اسفنج منزه فرمایید. از صابون خانگی کارکشته یا این که تمیزکننده در درون یخچال فریزر استعمال نکنید چون مواد غذایی ممکن میباشد رایحه را جذب نماید. در ازای، از یکی طرز‌های نظافت کردن طبیعی به کار گیری فرمائید:

2 قاشق غذاخوری سودا و 1 جام آب گرم
یک بخش سرکه سیب به 3 بخش آب گرم اضافه نمائید.
اعتقاد نتیجه ها فرمایید که درون درب‌های سردخانه منزه میباشد. در صورتی‌که درب فریزر شما فضای قفسه‌ای دارااست و به‌طور تر و تمیز به کارگیری میشود، به طبعً آن ناحیه را هم با یک منزه‌کننده پاک فرمائید.
آب مازاد را از قفسه های فریزر خویش منزه نموده و قفسه ها را به طور کامل کم آب کنید و آن گاه آنان‌را باطن فریزر قرار دهید.
روش پاک کردن لاستیک ( واشر ) به دور درب سردخانه سامسونگ
لاستیک بدور درب یخچال فریزر را با به کارگیری از یک محلول حل‌گردیده از ½ آب و ½ سرکه سپید پاک نمائید. برای شستشو درز درب ها از مواد آب ژاور به مقدار زیاد به کار گیری نکنید، چون ممکن میباشد لاستیک را وخیم نماید.
پس از کم آب شدن لاستیک، روغن لیمو، روغن معدنی یا این که لوسیون تن و یا این که وازلین را بر روی لاستیک آغشته فرمایید این عمل سبب ساز میگردد تا لاستیک انعطاف‌پذیر بودن خویش را مراقبت نماید. این عمل را هر 6 ماه یکبار اجرا دهید.
مواد غذایی را به یخچال فریزر وارد فرمایید. کاسه، بطری و... را نموده و آن‌ها‌را در سردخانه قرار دهید. پیش از قرار دادن آن ها، تاریخ انقضاء را برای موادی که سریعاً وخیم میشوند، آنالیز فرمایید.

روش پاک کردن فضای بیرونی سردخانه سامسونگ
تمامی مقاطع بیرونی فریزر و سردخانه ، ازجمله جلو ، پشت ، کنار و سقف را پاک نمایید . دستگاه را به جلو بکشید تا تمامی زوایای آن در دسترس شما قرار گیرد ، بعد تمامی مقاطع بیرونی را با به کارگیری از حوله و تمیزکننده کلیه‌منظوره منزه فرمایید .از شستن یخچال فریزر با شلنگ آب غیروابسته دوری فرمایید.

روش نظافت کردن و خدمت کندانسور و پروانه رشته فریزر سامسونگ


در شرایطی‌که کندانسور فریزر شما با گرد و غبار ، گیسو وکرک پوشانده گردد، بازدارنده جابجایی صحیح حرارت گردیده و سبب ساز می شود که کمپرسور فریزر سامسونگ وظیفه خویش را طاقت فرسا‌خیس ایفا دهد تا یخچال فریزر را خنک نگه دارااست. این بخش از یخچال فریزر و سردخانه خویش را هر شش ماه یکبار منزه کنید تا فریزر خویش را در اوضاع ایده آل محافظت نمایید.

سردخانه را از برق بکشید. برای پرهیز از شوک الکتریکی اصلی میباشد که یخچال فریزر را از برق خارج بیاورید. درصورتی‌که دسترسی به پریز برق فریزر ایراد میباشد سفارش میشود فیوز مینیاتوری آشپزخانه را انقطاع نمایید.
با استعمال از یک برس به‌آرامی گرد و غبار را از کندانسور سردخانه تمیز نمایید.
بسیار مراقب باشید که لوله ها را رخنه‌ نکنید.
از یک برس کویل یا این که یک دستمال نخی و یک مقدار آب به کار گیری فرمائید تا گردوغبار و خاک را از پراونه رشته کندانسور پاک فرمایید.
پاک کردن و خدمت آراسته فریزر یاری میکند تا همواره بوی جدید و خوب از آن استشمام نموده و در مصرف انرزی صرفه جویی نماییم و قدمت دستگاه خویش را بالا ببریم.

این نکته را همواره در لحاظ داشته باشید که در صورتیکه متوجه یک کثیفی جزیی یا این که لکه در فریزر شدید ، کارایی نمائید سریعااآن را پاک نمائید و منبع لکه را بردارید . چون منزه نکردن سریع آن‌ها می‌تواند سبب گردد در آینده مشقت بار‌خیس تمیز شوند.

 

در شکل نیاز به خدمت و تعمیرات یخچال و ساید بای ساید سامسونگ ، متخصصان ماهر راس تعمیرات ساید سامسونگ فراهم سرویس رسانی به شما مشتریان گرامی میباشند تا امداد نمایند در سریعترین مجال ممکن خلل سردخانه سامسونگ شما برطرف خواهد شد. صرفا کافیست با اعتنا به محدوده سکونت خویش با شماره های نوشته شده در انتهای شیت تماس حاصل نمایید و یا این که از روش فرم آنلاین درخواست خویش را تصویب فرمایید تا متخصصان ما در سریعترین فرصت ممکن جهت تعمیر و خدمت سردخانه ساید سامسونگ شما به محل اعزام و در کوتاه ترین فرصت ، ایراد دستگاه شمارا رفع کنند.



:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی


برخی اوقات ممکن میباشد به‌دنبال انگیزه بوق زدن یخچال فریزر باشید نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد  و برای کشف کردن جواب آن حتی‌در وب هم کاوش کرده باشید بیشتر وقت ها این حادثه برای سردخانه های مدرن و یا این که بهتر میباشد بگوییم سردخانه هایی که برفک نمی زنند رخداد می افتد به این دلیل‌که در سردخانه های مدرن با به کار گیری از تکنولوژی های تازه قابلیت و امکان آلارم یا این که هشدار تاسیس شده است که به شما این قابلیت را میدهد تا از فساد فریزر و یخچال با خبر گردید. در قبل این قابلیت و امکان صرفا در هواپیما ها وجود داشت که آلارم و هشدار فساد قطعات را به طور بوق زدن اعلام می‌کرد البته این ایام می اقتدار از این تکنولوژی در وسایل و اسباب خانگی هم بهره برد.


انگیزه بوق زدن یخچال فریزر چه است ؟
همانگونه که می‌دانید این قابلیت و امکان برای آلارم دادن و اعلام فساد ها در فریزر درنظرگرفته شده میباشد براین اساس در شکل شنیدن صدای بوق از فریزر بایستی درپی انگیزه آن باشید در واقعیت می اقتدار اظهار کرد انگیزه بوق زدن یخچال فریزر فساد یکی‌از قطعات به عمل رفته در یخچال فریزر است. موفقیت یخچال فریزر در شکل مواجه با هر سیرتکامل نقص‌ با آلارم زدن این اختلال را هشدار می‌دهد. شاید در بعضا از سردخانه ها اعلام هشدار به مکان بوق زدن با چشمک زدن لامپ و یا این که پر‌نور شدن لامپ هشدار همپا باشد.

در حالتی‌که مقطع مجال متعددی میباشد منزل نبوده اید و برق مقطع مجال متعددی انقطاع گردیده‌است ممکن میباشد فریزر به جهت حیف کردن سرمای زیاد آلارم و هشدار را با بوق زدن اعلام کند در‌این موقعیت بهتر میباشد مواد غذایی فاسد شدنی را از یخچال فریزر بیرون نمائید و فریزر را از برق بکشید و اذن دهید فریزر 24 ساعت در موقعیت استراحت قرار گیرد آن‌گاه یخچال فریزر را به وضعیت اول گشوده گردانید ولی در شرایطی که بازه کوتاهی برق رفته نیازی به جاری ساختن این امور نیست تنها توجه داشته باشید تا 24 ساعت از گشوده و بسته کردن بی گزینه درب یخچال فریزر دوری نمائید تا دمای یخچال فریزر به موقعیت نرمال گشوده خواهد شد.


همانگونه که میدانید یک کدام از بزرگترین عوارض بوق زدن فریزر گشوده ماندن درب آن میباشد درصورتی که به دوران وقتگیر درب فریزر گشوده بماند صدای بوق به شما اعلام می نماید تا از گشوده ماندن بیش تر از حد درب سردخانه خودداری کنید به دلیل آنکه این تغییرات دمایی در سردخانه قادر است برایتان دردسر ساخت کند. ولی گه گاه ممکن میباشد لاستیک به دور درب فریزر به جهت فساد و فرسودگی بازدارنده از مسدود شدن درب سردخانه گردد که درین موقعیت موردنیاز میباشد از تعمیرکار یخچال فریزر برای بده بستان آن یاری بخواهید.

چرا صدای بوق سردخانه و سردخانه بدون صدا نمی‌شود ؟
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به صورت ناگهانی متوجه صدای بوق یخچال فریزر گردید مطمئنا این صدا برایتان نگران کننده میباشد و از شنیدن آن مضطرب می‌شوید البته در صورتی‌که انگیزه آن را بدانید می‌توانید مقداری آهسته خیس اخلاق و رفتار نمائید و از نگرانی هایتان کمتر نمائید. در حالتی که سکو فریزر شما ذیل میباشد و شما سردخانه را بیش تر از پیشین مالامال نموده اید ممکن میباشد به جهت نادر بودن جايگاه سردخانه با صدای بوق مواجه گردید که درین شرای یا این که می بایست مرتبه یخچال فریزر را تغییر‌و تحول دهید و یا این که معطل بمانید تا دمای سردخانه به دمای نرمال رسد.

بیشتر بدانید : انگیزه پر‌نور نشدن سردخانه چه است

اما که ایرادات فنی متعددی هم وجود داراست که می‌تواند انگیزه بوق زدن سردخانه باشد و در شکل داشتن شیت اکران بر روی سردخانه با اکران ارور مرتبط با فساد آن را به شما اعلام می نماید. در شکل فساد ترموستات سیستم برودتی فریزر با ایراد روبرو می گردد که فیض آن فساد پیکربندی دمایی فریزر میباشد براین اساس در شکل شنیدن صدای بوق از فریزر ما یحتاج میباشد موردها احتمالی را ارزیابی کنید و در شکل برطرف نشدن اختلال از کاردون یاری بخواهید.



:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1400 | نظرات ()